סקר: כך משתמשים החיילים בסלולרי שלהם
מתוצאות סקר שערכה פלאפון לקראת גיוס אוגוסט עולה, כי 90% מהחיילים שולחים הודעות SMS, יותר מ-74% מאזינים למוזיקה בטלפון הסלולרי שלהם ו-53% גולשים דרכו באינטרנט ● עוד נמצא, כי חיילים משוחחים בנייד בעיקר עם ההורים שלהם, וחיילות - בעיקר עם החבר ● מותג הסלולר המועדף על לובשי המדים הוא נוקיה, ואחריו - iPhone
לקראת הגיוס הגדול של אוגוסט, שהחל השבוע, ערכו חברת פלאפון ומועדון "יותר" סקר בנושא הרגלי השימוש של חיילי צה"ל בטלפון הסלולרי שלהם. במסגרת הסקר נתגלה, בין היתר, ש-90% מהחיילים שולחים הודעות SMS, שחיילים מתקשרים יותר לאמא וחיילות – לחבר ושמותג הסלולר המועדף על לובשי המדים הוא נוקיה (Nokia). ה-iPhone של אפל (Apple) הגיע למקום השני בלבד.
הפעולה השכיחה השנייה בקרב חיילים, לאחר משלוח המסרונים, היא האזנה למוזיקה בסלולר (יותר מ-74%) ואחריה גלישה באינטרנט הסלולרי (53%). 47% מהחיילים גולשי האינטרנט הסלולרי נכנסים בעיקר לפייסבוק (Facebook) ולרשתות חברתיות אחרות, 22% – בעיקר מורידים אפליקציות ואילו הפעילות המרכזית של 20% מהחיילים באינטרנט הנייד היא קריאת אי-מיילים.
כן נמצא בסקר, כי חיילים המשרתים רחוק מהבית מאזינים למוזיקה בנייד בתדירות גבוהה יותר. 82% מהחיילים שמגיעים הביתה לעתים רחוקות ו-79% מהחיילים שיוצאים הביתה אחת לשבוע עושים זאת, לעומת 69% מהחיילים המשרתים קרוב לבית.
נתון נוסף העולה מהסקר הוא ש-42% מהחיילים משוחחים בנייד בעיקר באמצע השבוע, בשעות היום. לעומת זאת, 34% עושים זאת בעיקר באמצע השבוע במהלך שעות הלילה, וכ-15% – בסופי השבוע.
הסקר נערך באינטרנט בשבוע שעבר על ידי חברת פאנלס, המתמחה באיסוף מידע באמצעות פאנלים אינטרנטיים, בקרב נשאלים בני 18-22 מכל רשתות הסלולר, המהווים מדגם מייצג של החיילים.











תגובות
(0)