תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Red Hat Forum Israel 2016, יום ד' 16 בנובמבר, LAGO

המסלולים של Red Hat Forum Israel 2016: לימוד והתנסות בנושאי התוכן של ה-IT המודרני

03/11/2016 08:22
אורגד קמחי, ארכיטקט בכיר ברד-האט. צילום: יח"צ

לאחר מושב המליאה שיפתח את הכנס השנתי הגדול של רד-האט (Red Hat) ישראל – Red Hat Forum Israel 2016, שיתקיים במרכז הכנסים LAGO בראשל"צ ב-16 בנובמבר, יוזמנו המשתתפים לבחור מסלול מקצועי-טכני מתוך ארבעה שיתקיימו.

Track VI: Open Hybrid Infrastructure, Orgad Kimchi, Red Hat

ארגונים רבים בונים או מתכננים את הדטה סנטרים שלהם בארכיטקטורה של ענן היברידי, תוך כדי שימוש באוטומציה מלאה.


אורגד קמחי, ארכיטקט בכיר ברד-האט, יוביל מסלול זה יחד עם נציגי החברות HPE, טרה סקיי (TeraSky), מטריקס ורד-האט.

המסלול יספק הזדמנות נדירה להיחשף בפני טכנולוגיות הענן והאוטומציה החדשניות ביותר, כגון OpenStack ו-Ansible, ובנוסף ניהול תשתית של ענן עם CloudForms.

בהרצאתו יסקור קמחי את כל טכנולוגיות הענן של רד-האט ואת ה-offering החדש של Red Hat Cloud Suite, ובו כל המרכיבים לבניית ענן היברידי בארגון שכולל OpenStack ,Software Defined Storage, תוך כדי שילוב של Containers.

בנוסף ישתף קמחי את הקהל בהכרזות החדשות שהיו בכנס OpenStack Summit שהתקיים בברצלונה ב-25-28 לאוקטובר.

במסלול זה ישתתפו מרצים מהשורה הראשונה, עם ניסיון רב בתחום.

דניאל ואקנין, מומחה פתרונות תשתית מטרה סקיי, יסביר איך להטמיע ענן פרטי מבוסס OpenStack בשבועיים בלבד, תוך כדי יישום מתודולוגיות עבודה נכונות. בנוסף הוא יעביר סקירה של מה יכול ולא יכול להתאים לפלטפורמת OpenStack.

עולם זמין תמיד

ניר אורן, ארכיטקט ראשי ב-HPE, יסביר האם הדטה סנטר שלך מוכן לעולם "זמין תמיד" – עולם בו אנו נדרשים לחשוב כספקי שירות וערך לעסק. בנוסף הוא יציג שימוש בפתרונות Software Defined לטובת מודרניזציה של הדטה סנטר.

ההרצאה של מורן גולדבוים, מנהל מוצר בכיר ברד-האט, תתמקד באתגרים הנוגעים להכנסת ספקים מרובים (multi-vendor) לתשתית הארגונית, והדרכים בהן רד-האט מקדמת רעיון זה באמצעות אינטגרציה בין מוצרי ניהול ואוטומציה כגון CloudForms ו-Ansible, ומוצרי תשתית כדוגמת Red Hat Virtualization ו-VMware.

ירדן לוי, ארכיטקטית פתרונות בכירה במטריקס – שותפה בכיר של רד-האט, תרצה על איך אפשר לייעל תהליכי אוטומציה ולמנוע טעויות אנוש תוך כדי שימוש ב-Ansible Tower .

בהרצאה של שלומי אנגי, סמנכ"ל טכנולוגיות בנוקיה (Nokia) – אגן הים התיכון, תוכלו לשמוע כיצד פתרון ה-Nuage של נוקיה משתלב בפתרונות רד-האט ליצירת פתרון ענן היברידי. נכיר את עקרונות ה-Nuage ונבחן מספר סיפורי שימוש מהעולם.

כמו כן ניגע גם בתחום יחסית צעיר יותר: SD-WAN, המאפשר חיבור חכם של סניפים למרכז הענן הארגוני.

אירועים קרובים