תוכן שיווקי
לקראת אירוע vForum, ב-1 בדצמבר

מלם תים הקימה מערך תשתיות IT וירטואלי ב-SES

המערך מבוסס על פתרונות HCI מבית VMwareוחומרה מבית דל ● הפרויקט בוצע באתרי החברה בארץ ובעולם ● עלותו - מאות אלפי שקלים

23/11/2020 14:48
תוצאות מרשימות. מלם תים

מלם תים, קבוצת IT ואינטגרציה מובילה בישראל, סיימה פרויקט עבור SES Video Services – חברת הלוויינים הגדולה בעולם, להקמת מערך תשתיות IT וירטואלי, מבוסס HCI (ר"ת Hyper Converged Infrastructure) מבית VMware. הפרויקט בוצע באתרי החברה בישראל, ארצות הברית, רומניה ובריטניה, ועלותו הכוללת נאמדת במאות אלפי שקלים.

הפרויקט כלל הטמעת מגוון פתרונות וירטואליים, לרבות פתרון אחסון vSAN של VMware, וכן תשתית תקשורת מבוססת סיסקו – כל זאת על גבי פלטפורמת שרתי דל. כמו כן, הוטמע מערך גיבוי של Veeam.

תחילתו של הפרויקט לפני כשנתיים בישראל, ומאז הוא הורחב לכמה אתרים נוספים של החברה בעולם. שני הפרויקטים האחרונים בוצעו בבריטניה וברומניה, והם ארכו כחודש. המשתמשים הם בעיקר מחלקות התפעול של יחידות הווידיאו של החברה, שכוללות יותר מ-100 טכנאים ומהנדסים.

SES (לשעבר MX1) מפעילה תקשורת לוויינית עבור שירותי דטה ו-וידיאו ללקוחות שונים, בהם לרשתות טלוויזיה ברחבי העולם. זאת, מאתרים שונים בעולם, בהם מתחנת הלוויינים בעמק האלה שבישראל.

HCI הוא פתרון בסביבה וירטואלית, מבוסס תוכנה, שמאחד ומאגד את כל משאבי המחשוב והתשתיות – סביבת השרתים, מערך האחסון, מתגי התקשורת ואבטחת המידע, ומהווה ממשק ניהול אחד, שמדבר ומנהל את כולם, תוך יצירת שכבות לוגיות של כל תחום.
vSAN מבית VMware הוא פתרון חדשני בתחום ניהול התשתיות בסביבה וירטואלית, שמותאם במיוחד ללקוחות הזקוקים לאחסון וניהול כמויות גדולות של מידע.

עדי כץ, מנהל ה-IT של SES. צילום: יח"צ

עדי כץ, מנהל ה-IT של SES. צילום: יח"צ

"המטרה: להפוך את כל התשתיות לווירטואליות"

עדי כץ, מנהל ה-IT של SES, אמר כי "כחברה מובילה שמספקת שירותי וידיאו בתצורות מגוונות לכל העולם, בחרנו בתשתיות מתקדמות בתחומי הרשתות, המחשוב ואבטחת המידע. מימשנו, כסטנדרט, את פתרונות הווירטואליזציה של VMware על גבי שרתים של דל בכמה מאתרי החברה המספקים פתרונות וידיאו. בנוסף, מימשנו פתרון גיבוי ושחזור של Veeam כסטנדרט בכל אתר, כשמטרתנו להפוך את כל התשתיות לווירטואליות, כולל תשתיות האבטחה. הפתרון מאפשר לנו יכולת הקמת שירות מהירה, עם אבטחת מידע לכל השירותים, והוא עונה על המחויבות העמוקה שלנו להעניק ללקוחותינו שירות איכותי וחוויית משתמש ברמה גבוהה, לרבות זמינות ויציבות".

הוא הוסיף ש-"הפתרון החליף את התשתית המסורתית, שכללה שרתים ואחסון. הקמנו מערך זהה בארצות הברית ובישראל, ומאחר שהפתרון עובד בצורה מושלמת באתרים אלה החלטנו לשכפל אותו לאתרים באירופה – ברומניה ובבריטניה. בחרנו במלם תים בעקבות הקשר האישי שנוצר בפרויקטים משותפים נוספים ועקב ניסיונה הרב בהתקנות בשטח. הפרויקט בוצע במקצועיות רבה על ידי צוות המומחים של מלם תים בתחומי הסיסטם, ה-PS ותקשורת, בהובלתו של ג'לאל מוסא, לשביעות רצוננו המלאה".

עידן דקל, מנהל מכירות במלם תים. צילום: יח"צ

עידן דקל, מנהל מכירות במלם תים. צילום: יח"צ

עידן דקל, מנהל מכירות במלם תים, ציין כי "העברנו את הלקוח לפתרון HCI במערך אחוד, הכולל שרתים, רישוי ואחסון, שמנוהלים במקום אחד, תחת מערכת אחת, באופן שמקל מאוד על ניהול ומעקב אחר המשאבים של הארגון. הפתרון נבחר מאחר שסביבת הלקוח מבוססת VMware באתרים אחרים בעולם, וביצענו שכפול לצורך אחידות המערך של הלקוח בכל הדטה סנטרים שלו. ל-vSAN יתרונות בולטים, ובהם ניהול תשתיות ששומר על הנכסים הקיימים בארגון, וכן הפחתה משמעותית בעלויות וניהול האחסון בצורה חכמה יותר, תוך ניצול שטחי האחסון בצורה טובה יותר".

להרשמה לאירוע ה-vForum לחצו כאן.

אירועים קרובים