תוכן שיווקי
לקראת אירוע WHITE-HAT ו-ConSienta, יום ד', 4 ביולי, יד חרוצים 11 , תל אביב

עולים שלב במודעות סייבר – לא עוד כנס סייבר סטנדרטי

הכנס של WHITE-HAT ו-ConSienta - מעבדות הגנה, חדרי בריחה ומומחי סייבר במקום אחד

28/06/2018 14:40
שרון נימירובסקי, מנכ''ל WHITE-HAT. צילום: נדב כהן

הגורם האנושי הוא החוליה החלשה, שמאפשרת פגיעות סייבר בארגונים. כ-90% מהתקיפות מצליחות בשל ניצול חוסר המודעות שלו לסכנות הסייבר ולדרכי ההתמודדות ברמת העובד. מחקרים מראים כי למרות זאת, ארגונים נוטים להפנות פחות משאבים לגורם האנושי בשרשרת אבטחת המידע. על כן, פעילות של ארגונים לקידום מודעות סייבר בקרב העובדים הינה קריטית להתמודדות נגד איומי סייבר ופגיעות של האקרים, שעושים שימוש בשיטות של הנדסה חברתית כדי לתקוף גופים במגזרים הציבורי והפרטי.

חברות גלובליות מכל המגזרים, כמו אינטל (Intel), יבמ (IBM) וג'יי פי מורגן (JP Morgan), כמו גם ארגונים מובילים בישראל במגוון תעשיות, כבר הבינו שהצעד הראשון במניעת מתקפות סייבר נגדם הוא הקניית מודעות לעובדיהם, שמהווים קו ההגנה הראשון והאחרון בפני האקרים. עובד מודע הוא עובד בעל מוכנות גבוהה יותר להגן על עצמו (בבית) ועל הארגון (בסביבת העבודה). בנוסף, השקעה במודעות סייבר הינה חובה רגולטורית, הנדרשת מכל ארגון שכפוף לרגולציה רלוונטית לעולם אבטחת המידע והסייבר, כגון: ISO ,DSS\PCI ,FISMA ו-GDPR.

שיתוף פעולה לקידום המודעות לסייבר

תקיפות סייבר הינן מגורמי הסיכון המשמעותיים ביותר בשנים האחרונות לשרידות הארגון והעסק, כאשר הסבירות לדליפת מידע מארגון לפחות פעם בשנה היא 26%, ועלות ממוצעת לרשומה שדלפה מארגון בדארקנט הינה 158 דולר – מה שמוביל לנזקים עצומים בכל קנה מידה. אפשר לחסוך את עוגמת הנפש הזו, לפחות באחוז גבוה מהמקרים.

חברת הביון האזרחי WHITE-HAT וחברת מודעות הסייבר ConSienta משתפות פעולה באופן שוטף לקידום המודעות והטיפול באירועי סייבר שמערכות האבטחה הטכנולוגיות בארגון לא מצליחות להתמודד עמם.

ביום ד', ה-4 ביולי, יתקיים, ברחוב יד חרוצים 11 בתל אביב, אירוע סייבר אינטראקטיבי, תחת הכותרת לא עוד כנס סייבר סטנדרטי. באירוע יתכנסו מומחי הסייבר של שתי החברות, וניתן יהיה בו לא רק לשמוע ולדבר על האיומים, אלא בעיקר לחוות ולהתמודד עם אירועי סייבר שונים – באמצעות גיימיפיקציה. מטרת הכנס היא להמחיש למנהלי אבטחת המידע את מרחב האיומים בסייבר וכיצד ניתן להתמודד עמם בשלב הראשון ברמת העובדים. הדבר נעשה, בין היתר, על ידי שינוי התנהגות ארגונית באמצעות למידה חווייתית, שמעלה את המודעות של העובד.

במשך כל היום יעמדו לרשות המבקרים באירוע מעבדות הגנה (Defense Labs) שבהן הם יוכלו להשתתף בתכנון סימולציות תקיפה, איסוף מודיעין ממוקד ולראות הדגמות של צוותי התגובה של WHITE-HAT באירועי סייבר. כמו כן, יוכלו המבקרים ליהנות משלושה חדרי בריחה, שידמו מצבי תקיפה של האקר על הבית, על המשרד וכן "מאורה" של האקר שמבצע תקיפות. כמו בכל חדר בריחה, המשתתפים יידרשו לפתור משימות סייבר במטרה לצאת ממנו.

את היום יפתחו אייל פישר, חבר הנהלת WHITE-HAT ועד לאחרונה מפקד מרכז הסייבר ב-8200, שרון נימירובסקי, מנכ"ל החברה, וגיא דגן, מנהל שותף ב-Consienta ולשעבר מנהל אבטחת ומודעות הסייבר בבנק הפועלים. כמו כן, ישתתפו בו חברים נוספים במועצה המייעצת של WHITE-HAT, בהם אילן מזרחי, לשעבר סגן ראש המוסד, בנצי סאו, לשעבר ממלא מקום מפכ"ל המשטרה, ורונן זרצקי, לשעבר סמנכ"ל הטכנולוגיות של ישראכרט.

מומחי WHITE-HAT ו-ConSienta, בעלי ניסיון מצטבר של עשרות שנים בעולם הגנת הסייבר ואבטחת המידע, יעמדו לרשות באי הכנס במשך כל היום.

הכנס יסתיים ב-14:30 עם קוקטייל חגיגי, שיימשך עד השעה 16:00.

בשתי החברות מזמינים מנהלי אבטחת מידע, מנהלי תשתיות ו-IT, מנכ"לים ומנהלי כספים לבוא ולהבין את חשיבות המודעות לאיומי הסייבר כבר מרמת העובד, וכיצד שינוי בתרבות הארגונית יכול לחסוך משאבים של זמן, תקציבי IT גבוהים ותסכול.

ההשתתפות כרוכה ברישום מוקדם, ללא תשלום.

אירועים קרובים