את האימוג'ים החדשים של אפל כבר הכרתם?

כחלק מחגיגות יום האימוג'י העולמי שחל אתמול, שיתפה ענקית הטכנולוגיה מידע על חלק מהאימוג'ים החדשים שיגיעו ל-iOS ,MacOS ול-WatchOS מאוחר יותר השנה

גם האמוג'י עושה מדיטציה. מקור: אפל

אלפי אימוג'ים זמינים כבר במכשיריה של אפל (Apple) – ה-iPhone ,iPad ,Apple Watch ו-Mac – והם מספקים דרכים רבות להוסיף אישיות וצבע להודעות שלנו.

אתמול (ב') ציין העולם את יום האימוג'י הבינלאומי, ואפל הצטרפה לחגיגות כשהבליטה ב-App Store שלה יישומים שמאפשרים ליצור או לעשות דברים כיפים עם האימוג'ים, בעוד שב-iTunes Movies הוצגו אימוג'ים במקום כותרי סרטים נבחרים.

בנוסף סיפקה הענקית מקופרטינו הצצה לסט אמוג'ים חדש שיצטרף לשירותיה בקרוב. האימוג'ים החדשים כוללים בחורה עם כיסוי ראש, גבר כהה עור ומזוקן, אישה מניקה, סמיילי מקיא ופריטי מזון כמו סנדוויץ' וקוקוס.

הסימלונים החדשים כוללים גם בעלי חיים ויצורים אגדיים, כמו טי-רקס, זברה, זומבי, וגם שדון ושדונית שיוצאים מבקבוק, שיספקו גם הם דרך מהנה לתאר מצבים חדשים, ופרצופי סמיילי שיהפכו את ההודעות שלכם לאפילו יותר מלאות הבעה.

אפל לא בישרה מתי בדיוק ישוחררו האימוג'ים החדשים, אבל סביר להניח שהם יכללו בתוך מערכות ההפעלה iOS 11 ו-MacOS High Sierra שעדכוניהן מתוזמנים לסתיו הקרוב.

האימוג'ים החדשים הללו נראים כמו הגרסה של אפל לתקן Unicode 10 האחרון, אשר הוסיף, בין היתר, 56 אימוג'ים חדשים ללקסיקון. התקן שוחרר רשמית על ידי קונסורציום Unicode מוקדם יותר השנה, ב-20 ביוני.

תקן Unicode למעשה רק קובע אילו אימוג'ים ותווי טקסט חדשים יכנסו להיצע הקיים. לאחר מכן, הדברים עוברים לידי היצרניות שמפתחות ומשחררות את העיצובים שלהן בעבור האימוג'ים בעצמן, הליך שבדרך כלל נמשך מספר חודשים מזמן פרסום התקן. הדברים תלויים במידה רבה בחברה. גרסת הבטא של Android O, לדוגמה, כבר מאפשרת שימוש באמוג'ים החדשים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים