ספוטיפיי השיקה גרסה חינמית משודרגת

הגרסה החדשה, שתהיה זמינה בשבועות הקרובים, כוללת פלייליסטים בהתאמה אישית, חיפוש שירים וחיסכון בחבילת הגלישה

הגרסה החדשה של ספוטיפיי. מקור: יח"צ

ספוטיפיי (Spotify) השיקה אתמול (ג') שדרוג לגרסת המובייל החינמית, שכוללת כעת פלייליסטים בהתאמה אישית, חיפוש שירים וחיסכון בחבילת הגלישה באמצעות Data Saver. הגרסה החדשה תהיה זמינה ב-iOS ובאנדרואיד (Android) בכל העולם בשבועות הקרובים.

מנויים חינמיים של ספוטיפיי יוכלו כעת לבחור שירים ולדלג על שירים, אבל מתוך רק 15 פלייליסטים לפי דרישה, כמו גם מפלייליסטים של ספוטיפיי, בהם Release Radar ,Discover Weekly ו-Daily Mix. הפלייליסטים לפי דרישה ייבנו לפי הטעם האישי של המשתמש ויכללו גם להיטים ישראליים.

בנוסף, הגרסה החדשה מאפשרת לבנות רשימות השמעה אישיות כבר בחיבור הראשוני, כולל במנוי החינמי, לאחר ציון שמות של אמנים מועדפים. השירות יציע רשימות השמעה מותאמות אישית, שיופיעו בעמוד הבית המחודש, שמתעדכן כל הזמן על פי האזנה אישית. המנוע החכם אף יציע שירים להאזנה על בסיס הטעם של המשתמש, שהוא יוכל להוסיף אותם לפלייליסט.

לבסוף, הגדרת ה-Data Saver תאפשר למשתמשים להאזין למוזיקה במצב של צריכת נתונים נמוכה, גם במצב נדידה, שעל פי החברה חוסך 75% מנפח הגלישה הרגיל בהאזנה למוזיקה.

"המשתמשים שלנו אומרים לנו כל הזמן שגילוי שירים והאזנה למוזיקה הם חוויה אישית. זוהי הסיבה שאנחנו מעשירים את השירות החינמי שלנו", אמר באבר זאפר, סגן נשיא לפיתוח מוצרים בספוטיפיי. "זהו הצעד הראשון בהתפתחות של ספוטיפיי ונמשיך לשפר עבור צרכי הלקוחות שלנו. לא מדובר רק ביכולת לספק למשתמשים במסלול החינמי שלנו חוויה אישית יותר מהיום הראשון שהם נרשמים, אלא גם לתת להם שליטה רבה יותר בחוויית ההאזנה. בדרך הזו הם יכולים למצוא ולהזרים שירים בכל זמן ובכל מקום".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים