ההשקות של LG בברצלונה: מכשירים בטווח הביניים

החברה השיקה שני מכשירים בסדרת ה-K שלה ● וגם: לנובו בחרה להשיק מחשבים בתערוכת הסלולר, ופלאפון הציגה מוצר PTT, בשילוב אלביט מערכות

ה-K8 וה-K10 של LG. צילום: יח"צ

תערוכת המובייל העולמית MWC, שמתקיימת בימים אלה בברצלונה, מניבה זרם של הכרזות, וגם LG לא פוסחת על השקת כמה מכשירים חדשים, מסדרת ה-K שלה. החברה טוענת שהסדרה החדשה מצמצמת את הפער מול מכשירי הדגל.

מדובר ב-K8 בעל מסך של 5 אינץ' וב-K10 בעל מסך של 5.3 אינץ', בעיצוב דמוי צדפה בצבעי שחור אסטרו, כחול מרוקאי וזהב טרה. שני המכשירים כוללים טביעת אצבע, וכפתור הנעילה בגב המכשיר יאפשר לבצע מעבר מהיר למצלמה ולצילום מסך.

עיקר הערך של המכשירים, לפי הודעת החברה, הוא באפשרויות הצילום המשופרות, שכוללות זום אוטומטי, פלאש לסלפי ושיתוף מהיר, הפחתת טשטושים בתנאי תאורה נמוכה, טווח דינמי גבוה (HDR), וכן Timer Helper לצילום תמונות קבוצתיות ומאפיין חדש נוסף – ה-Flash Jump Shot, המצלם תמונה בכל שלוש שניות (עד 20 תמונות) ו-"תופר" את התמונות יחד ל-GIF.

לדבר אל המחשב – לנובו משיקה מחשבים עם Cortana ו-Alexa

לנובו (Lenovo) בחרה להשיק בכנס דווקא שני מחשבים בסדרת ה-YOGA שלה, שלדבריה משנה את אסטרטגיית הליבה שלה ל-"בינה רבודה".

ה-YOGA 730. צילום: יח"צ

ה-YOGA 730. צילום: יח"צ

החברה הציגה את ה-YOGA 730 עם מסכי 13 ו-15 אינץ' ואת ה-YOGA 530 עם מסך 14 אינץ' – שני מחשבים הפיכים, המבוססים על Windows 10. ה-YOGA 730 מציע פקודות קוליות עם Cortana ו-Alexa, העוזרות הווירטואליות, שמגיעות באופן מובנה במכשיר.

עוד הציגה לנובו בכנס את ערכת המציאות הווירטואלית Mirage Solo ואתMirage Camera – מצלמת מציאות וירטואלית ב-180 מעלות. שני המכשירים מאפשרים למשתמשים ליצור ולצרוך את תכני המציאות הווירטואלית שלהם על ידי שימוש ב-Daydream – פלטפורמת ה-VR הניידת של גוגל (Google).

ה-YOGA 530 של לנובו. צילום: יח"צ

ה-YOGA 530 של לנובו. צילום: יח"צ

כמו כן, החברה השיקה מכשירים תחת המותג מוטורולה (Motorola), עם Moto Mods, שמסייעים, בין השאר, לעקוב אחרי המצב הבריאותי. למשל, ה-Motorola Health Mod מאפשר למדוד בקלות חמישה מדדים חיוניים, כולל לחץ דם סיסטולי ודיאסטולי, והכל באמצעות מכשיר ה-Moto Z.

מתגעגעים ל-PTT?

השקה נוספת בברצלונה הייתה של פלאפון ואלביט מערכות, שהכריזו היום בתערוכה על מוצר ה-PTT הארגוני המשותף שלהן.

מדובר בפתרון המאפשר תקשורת קבוצתית מידית ומאובטחת בארגון באמצעות הטלפון הסלולרי, בדומה למכשיר הקשר הישן והמוכר, תוך ניצול קצב הנתונים הגבוה ברשת הסלולרית.

מערכת ה-PoC (ר"ת PTT over Cellular) החדשה מאפשרת תקשורת ארגונית קבוצתית משולבת, שרידות ואמינות גבוהה ומוצפנת, ומגוון רחב של מכשירי קצה ואביזרים.

הפתרון מאפשר גישה לחברי הארגון "בלחיצת כפתור", שיחות שמע ו-וידיאו לקבוצה או למשתמש בודד ועוד. הפתרון מאפשר אינטגרציה עם מערכות המידע של הארגון, כמו גם עם חיישנים והתקני קצה, ומהווה גשר לחיבוריות לאינטרנט של הדברים. הוא יאפשר לרכיבי IoT להיות חלק מקבוצת עבודה, כך ששערים, מצלמות וחיישנים שונים יוכלו ליטול חלק ב-"שיחה" ולהתריע על אירועים חריגים, כמו גם לאפשר למשתמשי הקבוצה להפעיל יחידות קצה שונות או לתת להן פקודות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים