סלקום תספק שירותי תקשורת לכל הרשויות המקומיות

החברה הוכרזה כספק מורשה בכל שלושת סעיפי המכרז, ובכך גברה על מתחרותיה, מפעילות הסלולר ● ההיקף המוערך של המכרז עשרות מיליוני שקלים

מכרז של עיריית רמת גן. סלקום

סלקום זכתה במכרז של המרכז לשלטון מקומי לאספקת שירותי תקשורת כוללים לכל 257 הרשויות המקומיות בישראל. בעקבות הזכייה הוכרזה החברה כספק מורשה שאתו יכולות הרשויות להתקשר ללא צורך במכרז. ההיקף המוערך של המכרז עומד על עשרות מיליוני שקלים.

זוהי הפעם הראשונה שבה המרכז לשלטון מקומי עורך מכרז כולל בתחומי התקשורת והתשתיות (לא כולל סלולר), וניגשו אליו כל מפעילי התקשורת הסלולרית בישראל. סלקום זכתה בכל אחד מסעיפי המכרז: שירותי מפ"א, שירות טלפוניה, מרכזיה בענן במודל מנוהל ושירותי פריסת אינטרנט אלחוטי. בחברה רואים בזכייה הישג משמעותי במאמצי החדירה שלהם לשוק המוניציפלי ובכלל.

הזכייה במכרז כוללת גם את המועצות המקומיות וכל התאגידים העירוניים. יצוין כי על פי החוק, הרשויות המקומיות יכולות לבחור בהתקשרות עם ספק בשני מסלולים: מכרז או התקשורת עם ספק שזכה במכרז המרכז לשלטון מקומי ונתן תעריפים אטרקטיביים לעומת מפעילים אחרים, והבחירה נתונה בידי כל רשות ורשות. את המכרז הובילו גלעד רבינוביץ' כיועץ ושרון היימן כמנהל המכרזים הטכנולוגיים במרכז לשלטון מקומי.

נושא תשתיות התקשורת צפוי להיות קריטי ברשויות מקומיות רבות, בין היתר בגלל הצורך לחדש ולהתאים אותם לצרכים הנוכחיים וכן לאור הכניסה של רשויות לעולם העיר החכמה – תחום שסלקום משקיעה בו מאמצים רבים כדי להגביר את נוכחותה.

נדב אמסלם, מנהל מחלקת הלקוחות העסקיים בסלקום. צילום: סיון פרג'

נדב אמסלם, מנהל מחלקת הלקוחות העסקיים בסלקום. צילום: סיון פרג'

לדברי נדב אמסלם, סמנכ"ל אגף לקוחות עסקיים בסלקום, "הזכייה היא צעד נוסף שלנו במתן פתרון ייחודי וכולל עבור הרשויות בישראל".

זוכות נוספות

בכל אחד מסעיפי המכרז זכו, לצד סלקום, חברות נוספות. כך, בפרק של שירותי מפ"א – תקשורת נתונים וגישה לרשת – זכתה גם בינת עסקים. בפרק השני – שירות טלפוניה, מרכזיה בענן במודל מנוהל, זכו גם בינת עסקים ואוטומציה החדשה, ובפרק השלישי, זה העוסק בשירותי פריסת אינטרנט אלחוטי, זכו גם בינת עסקים ו-SMBIT.

.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים