אינסטגרם מוסיפה ארכיון לסטוריז וכלי לפרסום היי-לייטס מתוכם

תוספת דרמטית לאפליקציה תאפשר לסטוריז שהמשתמשים מעלים להישמר כך שלא ייעלמו לחלוטין בחלוף הזמן ואף להתפרסם על תקן היי-לייט בפרופיל שלהם

תוספות וחידושים. אינסטגרם

אינסטגרם (Instagram) הודיעה על שני עדכונים מרכזיים לסטוריז, שהולכים לשנות את מהות השימוש שאליה הורגלו מרבית המשתמשים באפליקציה. הכלים החדשים, Stories Archive ו-Stories Highlights, יאפשרו למשתמשים לשמר את הסיפורים שלהם בארכיון ייעודי וכן לפרסם את ההיי-לייטים מהם באופן מובלט בפרופיל שלהם.

החל מהיום (ד') תוסיף אינסטגרם את הסטוריז שפג תוקפם לתכונת הארכיון, שעד כה נעשה בה שימוש רק בכדי לאחסן תמונות וסרטונים שהמשתמש לא רצה להמשיך להציג בפרופיל הציבורי שלו. את ארכיון הסטוריז החדש ניתן יהיה לבטל, באם המשתמש לא מעוניין בו.

שינוי בולט מהארכיון שסנאפצ'ט הוסיפה כבר לפני שנה

גם במקרה הנוכחי של הארכיון, מדובר בעוד העתקה ברורה מהמתחרה, סנאפצ'ט (Snapchat), שהעלתה ארכיון סטוריז דומה בשם Memories לפני כשנה.

אבל הארכיון של אינסטה שונה מהגרסה של סנאפ (Snap) באלמנט מפתח אחד: אינסטגרם תאפשר לפרסם סיפורים ישנים לפרופיל המשתמש בתכונה שהחברה קוראת לה Stories Highlights. כך שהמשתמש יוכל לאחסן מצבור של סיפורים ישנים בארכיון, לתת להם שם ולשתף אותם בפרופיל שלו, במקום שבו הם יופיעו מעל הפוסטים האחרים שהוא מעלה.

אינסטגרם מסבירה בבלוג שלה ש-"בכדי ליצור היי-לייט, הקישו על העיגול New שבקצה השמאלי, משם תוכלו לבחור את כל הסיפורים מהארץ שלכם, לבחור רקע (Cover) להיי-לייט שלכם ולתת לו שם. בסיום, יופיע ההיי-לייט כעיגול בפרופיל שלך שמתנגן כסיפור עצמאי כאשר מישהו מקיש עליו. ההיי-לייטס יישארו בפרופיל שלכם עד שתסירו אותם, ותוכלו לפרסם כמה היי-לייטס שתרצו. בכדי לערוך או להסיר היי-לייט, לחצו והחזיקו את עיגול ההיי-לייט שבפרופיל שלכם".

אלה הם "השינויים הגדולים ביותר לפרופילים באינסטגרם מאז 2013", הודיעה החברה, שנמצאת בבעלות פייסבוק (Facebook).

אכן, אין ספק שמטרת השינוי הוא להעביר את הסיפורים בהדרגה לקדמת הבמה באינסטה. וכך, ה-Stories, שהיו ממוקמים בתחילה בחלק העליון של הפיד, יעברו מעכשיו גם לחלק העליון של פרופיל המשתמש.

שתי התכונות החדשות זמינות באופן גלובלי במכשירים מבוססי אנדרואיד (Android) ו-iOS, ויופיעו לאחר העדכון האחרון של האפליקציה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים