הסמארטפונים החדשים של נוקיה יושקו בישראל בשבוע הבא

יורוקום מבקשת להפיח חיים במותג, שעד לפני כמה שנים בלט מאוד גם בשוק הישראלי, ותשיק את מכשירי ה-Nokia 3, 5, 6 ו-8 ● כלל המכשירים מופעלים על ידי Pure Android

Nokia 8. מקור: יח"צ

מכשירי ה-Nokia 3, 5, 6 ו-8 יושקו בישראל בשבוע הבא – כך הודיעה היום (ג') יורוקום, המשווקת אותם בארץ. ניתן יהיה לרכוש את המכשירים, מבית היצרנית הפינית HMD Global, אצל המפעילות הסלולריות וברשתות השיווק המובחרות. כמו כן, בכוונת יורוקום לשווק בישראל את הדגמים העתידיים של המותג.

סדרת הסמארטפונים של נוקיה (Nokia) מבוססת על Pure Android – מערכת מאובטחת שמבטיחה עדכונים שוטפים. כמו כן, כוללת הסדרה אפשרות לאחסון תמונות וסרטוני וידיאו ללא הגבלה, באמצעות Google photos.

ה-Nokia 8, מכשיר הדגל של החברה, מגיע עם מסך בגודל 5.3 אינץ' ברזולוציית QHD; טכנולוגיית ההקלטה OZO Audio, שמאפשרת, לפי יורוקום, הקלטת סאונד ב-360 מעלות באיכות נאמנה למקור; ושתי מצלמות אחוריות ומצלמה קדמית – כולן באיכות של 13 מגה-פיקסל ובעלות עדשות של יצרנית האופטיקה Zeiss. כמו כן, המכשיר כולל מצב Dual Sight, המאפשר צילום סטילס או וידיאו סימולטני – הן מהמצלמה הקדמית והן מזו האחורית – ושידור בזמן אמת לפייסבוק (Facebook) או ליוטיוב (YouTube). ב-Nokia 8 פועל מעבד Snapdragon 835 מתומן הליבות של קוואלקום (Qualcomm), עם זיכרון RAM של 4 ג'יגה-בייט, אחסון פנימי של 64 ג'יגה-בייט ואפשרות הרחבה באמצעות כרטיס זיכרון עד 256 ג'יגה-בייט. הודות ל-Pure Android, יעודכן ה-Nokia 8 בקרוב לאנדרואיד 8 (ORO) ולאחריו תעודכן יתרת הסדרה עד סוף השנה. מחירו ההתחלתי יעמוד על 1,999 שקלים.

Nokia 6. מקור: יח"צ

Nokia 6. מקור: יח"צ

מכשיר ה-Nokia 6 מגיע בצבע שחור ומבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד נוגט (גרסה 7.1.1). הוא מיוצר מיחידת אלומיניום אחת וכולל מצלמה אחורית של 16 מגה-פיקסל עם Phase detection autofocus לצילום תמונות חדות במיוחד, מצלמה קדמית של 8 מגה-פיקסל ושני רמקולים לחוויית סאונד עשירה באמצעות Dolby Atoms. המעבד שפועל בו הוא מדגם Snapdragon של קוואלקום, והמכשיר מגיע עם זיכרון RAM של 3 ג'יגה-בייט, אחסון פנימי של 32 ג'יגה-בייט ואפשרות הרחבה באמצעות כרטיס זיכרון עד 128 ג'יגה-בייט. המסך שלו הוא בגודל 5.5 אינץ׳, ברזולוציית 1920×1080 ובאיכות Full HD. קיבולת הסוללה שלו עומדת על 3,000 מילי-אמפר לשעה והוא תומך בדור 4. ה-Nokia 6 יימכר בסכום של החל מ-1,199 שקלים.

Nokia 5. מקור: יח"צ

Nokia 5. מקור: יח"צ

גם ה-Nokia 5 עשוי מיחידת אלומיניום אחת וכולל אפשרות לאחסן תמונות ו-וידיאו ללא הגבלה באמצעות Google Photos. כמו המכשירים האחרים, גם המעבד שלו הוא Snapdragon, אלא שהפעם הוא מגיע עם זיכרון RAM של 2 ג'יגה-בייט ואחסון פנימי של 16 ג'יגה-בייט, שניתן להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון עד ל-128 ג'יגה-בייט. גודל המסך הוא 5.2 אינץ׳, ברזולוציית 1280×720 ובאיכות HD. מצלמתו הראשית, באיכות 13 מגה-פיקסל, מגיעה עם פלאש לד כפול, והמצלמה הקדמית היא של 8 מגה-פיקסל, בעלת זווית צילום של 84 מעלות. גם כאן, קיבולת הסוללה של המכשיר היא 3,000 מילי-אמפר לשעה, הוא תומך בדור הרביעי ומופעל באמצעות אנדרואיד נוגט. ה-Nokia 5 יגיע בצבעים שחור וכסף. מחירו ההתחלתי של המכשיר עומד על 999 שקלים.

Nokia 3. מקור: יח"צ

Nokia 3. מקור: יח"צ

המכשיר הרביעי שיושק, ה-Nokia 3, מגיע עם מסגרת אלומיניום מעוצבת בעלת גב Polycarbonate, תצוגה ברורה וחדה המאפשרת, לדברי יורוקום, קריאה נוחה גם בתאורת יום, ואחסון תמונות ו-וידיאו ללא הגבלה ב-Google Photos. בניגוד למכשירים האחרים בסדרה, ב-Nokia 3 פועל מעבד של MTK עם זיכרון RAM של 2 ג'יגה-בייט, אחסון פנימי של 16 ג'יגה-בייט ואפשרות הרחבה באמצעות כרטיס זיכרון לעד 128 ג'יגה-בייט. גודלו של מסך המכשיר הוא 5 אינץ׳, ברזולוציית 1280×720 ובאיכות HD. מצלמתו האחורית היא באיכות 8 מגה פיקסל, עם פלאש לד, וזו הקדמית – באיכות 8 מגה-פיקסל, בעלת זווית צילום של 84 מעלות. קיבולת הסוללה של המכשיר היא 2,630 מילי-אמפר לשעה וגם הוא תומך בדור 4. מערכת ההפעלה של ה-Nokia 3, שיגיע בצבעים לבן ושחור, היא נוגט בגרסת 7.0. הוא יימכר במחיר התחלתי של 699 שקלים.

לדברי מוטי ארבל, מנכ"ל יורוקום, "נוקיה נחשב לאחד ממותגי הסלולר המוכרים ביותר בעולם, ומסוף שנות ה-90 ועד 2012 היה מוביל שוק בעולם ובישראל. בשיאו, תפס המותג נוקיה כ-60% מנתח שוק הסלולר. בכוונתנו להשיק מגוון דגמים המותאמים לכל רמות המשתמשים ולספק מענה לצרכן הישראלי המחפש איכות גבוהה במחירים משתלמים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים