פרויקט טכנולוגי משותף ל-LG ישראל ולחוות הנוער הציוני

מדובר בקורס הכשרה לפיתוח אפליקציות אנדרואיד, שיתפרש על פני שלושה חודשי לימוד ויקנה לבני הנוער ידע, כלים ומיומנויות למידה לפיתוח יישומים המבוססים על מערכת ההפעלה של גוגל

הנתונים מראים: דרו שיפור מיידי בלימודי המדעים והמתמטיקה. צילום אילוסטרציה: BigStock

LG ישראל תקיים החל בחודש הבא, זו השנה השנייה ברציפות, פרויקט טכנולוגי-חינוכי, שבו יקחו חלק בני נוער מפנימיית חוות הנוער הציוני בירושלים. מדובר בקורס הכשרה לפיתוח אפליקציות אנדרואיד (Android), שיתפרש על פני שלושה חודשי לימוד ויקנה לבני הנוער ידע, כלים ומיומנויות למידה לפיתוח יישומי אנדרואיד.

מטרת הפרויקט, שמתקיים עם מנהיגות עסקית צעירה, היא לעודד לחינוך טכנולוגי ולהכשיר את בני הנוער על מנת שיוכלו להתמחות במערכת ההפעלה של גוגל (Google). התכנים בקורס לא נלמדים רק באמצעות ספרות מקצועית, אלא משלבים טכניקות למידה מעשיות, המבוססות על קודי כתיבה ועוד, תוך שימוש בדוגמאות מעולמות הפיתוח והתעשייה.

הקורס יתקיים במרכז להכשרת והשמת עובדים למקצועות ההיי-טק HackerU, שפועל כבר יותר מ-20 שנים ומציע מסלולי לימוד מקצועיים.

מ-LG ישראל נמסר כי "אנחנו מודעים לכך שחינוך טכנולוגי יכול להוות קרש קפיצה עבור בני הנוער, ולסייע להם בהתפתחות האישית והמקצועית שלהם. מדובר בפרויקט חשוב, שבאמצעותו נוכל לייצר מסורת של אחריות תאגידית על ידי צמצום פערים והקניית כלים טכנולוגיים למי שזקוק לכך".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים