מיקרוסופט השיקה אפליקציה להפקת סרטונים במהירות

Story Remix מחליפה את Movie Maker המיתולוגית, אלא שהיא יותר מתקדמת ממנה ● מה כוללת האפליקציה החדשה?

Story Remix. צילום: מיקרוסופט

מיקרוסופט (Microsoft) הציגה אפליקציה חדשה, שמטרתה לספק למשתמשי Windows את היכולת להפיק סרטונים איכותיים ברמה גבוהה יחסית, בקלות ובמהירות. האפליקציה החדשה, Story Remix, שזמינה כבר למנויים ב-"מעגל המהיר" של תוכנית הבטה Windows Insiders, מחליפה, לפחות במהות, את Movie Maker המיתולוגית, שהועלמה כבר ב-Windows 8. אלא שהיכולות שלה מתקדמות מאלה של אחותה הבכורה.

האפליקציה תעבוד בענן, והיא תאפשר שילוב תמונות וסרטונים מכל מכשיר שיכול להתחבר לענן – כולל מכשירים המבוססים על אנדרואיד (Android) ו-iOS שיזכו לגרסאות משלהם, לצד גרסת ה-Windows. מכיוון שהבסיס של האפליקציה הוא בענן, היא תאפשר להתחיל עבודה במכשיר מסוים ובמערכת הפעלה מסוימת, ולהמשיך אותה במכשיר אחר ואפילו תחת מערכת הפעלה אחרת.

יותר מכך, מיקרוסופט תעניק מקום חדש לביטוי עבור יוצרים שיבנו תמונות ומודלים תלת ממדיים באמצעות "הצייר בתלת ממד" – אפליקציית הציור החדשה ששילבה מיקרוסופט ב-"עדכון היוצרים" אותו השיקה ממש באחרונה.

Story Remix תתמוך בטכנולוגיית ה-Ink החדשה של מיקרוסופט לשימוש בעט אלקטרוני על גבי מסכי מגע, וכן תאפשר להוסיף פס קול מוזיקלי על ידי שימוש בשירות Groove שלה. היא אמורה להיכלל בגרסה הסופית של העדכון הגדול הבא של Windows 10 – עדכון הסתיו, שידוע גם בכינוי Redstone 3.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים