סרטון מראה: ביצועי ה-iPhone טובים משל מכשירי אנדרואיד

ה-iPhone 7 וה-7 Plus עקפו את ה-Galaxy S8 ומכשירים חדשים של יצרניות נוספות כמעט בכל הפרמטרים ● סמארטפון שהפתיע לרעה הוא ה-Pixel של גוגל

iPhone . צילום: אתר אפל

ה-iPhone השיג את הביצועים הטובים ביותר לעומת מכשירי האנדרואיד (Android) הכי חדשים. זאת, בזכות מערכת ההפעלה iOS וסדרת מעבדי ה-A של אפל (Apple).

בסרטון שפורסם ביוטיוב (YouTube) על ידי EverythingApple השיג מכשיר ה-iPhone 7 Plus כמעט בכל המדדים ביצועים מהירים כמעט פי שניים לעומת סדרה של מכשירי אנדרואיד מובילים.

המכשירים שנבדקו מול ה-iPhone היו ה-OnePlus 3T, ה-G6 של LG, מכשיר ה-Pixel של גוגל (Google) וה-Galaxy S8 החדש של סמסונג (Samsung). מלבד ה-3T, שמחירו עומד על 440 דולר, שאר המכשירים מתומחרים ברמה דומה לזו של ה-iPhone 7 Plus – בין 650 ל-750 דולר.

מהסרטון עולה שמערכת האנדרואיד לא מצטיינת בניהול אפליקציות בזיכרון העבודה (RAM). מכשיר האנדרואיד המהיר ביותר נושא 6 ג'יגה-בייט של זיכרון RAM, שאמנם הופכים אותו למהיר בין האנדרואידים, אך עדיין פי שניים איטי יותר בהפעלת אפליקציות מול ה-iPhone, שנפח זיכרון ה-RAM שלו עומד על פחות מחצי. מלבד הפעלה מהירה יותר של אפליקציות, ה-iPhone הציג גם את מהירות ההדלקה הגבוהה ביותר.

המכשיר עם הביצועים הגרועים ביותר: ה-Pixel

מפתיע לגלות שדווקא ה-Pixel של גוגל הציג את הביצועים הגרועים ביותר כמעט בכל המדדים, כנראה בשל מעבד איטי, ועל אף שהוא נושא זיכרון עבודה של 4 ג'יגה-בייט. למרות הביקורות המהללות באתרים טכנולוגיים מובילים, המכשיר לא זכה למכירות גדולות במיוחד.

עוד עולה מהבדיקה כי אפילו מעבד ה-A9 של אפל מ-2015, בעל ליבה אחת, שמצוי בדגמי ה-6S וה-SE של ה-iPhone, הביס דגמים עם מעבדים מהירים יותר ובעלי יותר ליבות: ה-3T, ה-G6 – שנושא את מעבד ה-Snapdragon 821 של קוואלקום (Qualcomm), וה-Galaxy S8, שנושא את מעבד ה-Snapdragon 835.

ה-Galaxy S8 היה המכשיר היחיד שהצליח להציג רמת ביצועים גבוהה במעט מה-iPhone 7 Plus בתפקוד של ליבות מרובות. ואולם, תפקוד זה לא משקף ביצועים אופייניים בשימוש יומיומי, משום שרק מעט אפליקציות אכן מסוגלות לעשות שימוש יעיל בריבוי ליבות מעבד. נראה שזו הסיבה שאפל מעצבת את סדרת מעבדי ה-A שלה לתפקוד עם פחות ליבות, אך עוצמתיות יותר.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. בן ציחקים

    מסכים עם יהויכין, אנחנו חיים בתקופה טובה שבה טלפונים זולים נהיים טובים יותר ויותר. הזמתי ללו היסוס Xiaomi (כרגע Dispatched to over seas). יום טוב.

  2. יהויכין פרוכטר

    תעשיית הסמארטפונים מתנהלת באותו אופן בדיוק כמו כל שאר התעשיות - ע"י שטיפת מוחם של הצרכנים. שימו לב - במחיר של 160$ אתם יכולים לרכוש מכשיר של חברת Xiaomi אשר יענה על 99% אם לא 100% מהצרכים שלכם. שלא יסנוורו אתכם עם "ביצועים גבוהים" של מכשירים שעולים 4,000 ש"ח. חבל על הכסף שלכם.

אירועים קרובים