מיקרוסופט בדרך להפוך את חנות האפליקציות שלה לרלוונטית יותר

הענקית תציע בקרוב יישומים שולחניים ישנים שנועדו לסביבת 32 ביט, אך עברו את ההמרה הנדרשת לעבודה ב-64 ביט

קישטה אפליקציות רעות! אילוסטרציה: BigStock

מיקרוסופט (Microsoft) תתחיל בקרוב להציע בחנות האפליקציות של Windows יישומים שולחניים ישנים שנועדו לסביבת 32 ביט, אך עברו את ההמרה הנדרשת לעבודה ב-64 ביט.

מדובר למעשה בהכללה ראשונית של אפליקציות שעברו המרה באמצעות שימוש ב-Project Centennial, פרויקט שנועד לקצר את עבודת ההמרה עבור אפליקציות ישנות לעבודה בשיטת פלטפורמת Windows האחודה, כלומר יישומים שמתאימים לעבודה בסביבה שולחנית או בסביבה ניידת וזאת ללא צורך בהתקנה מיוחדת או בהכנת גרסאות שונות.

למעשה, יישומים אלו יהיו מעתה זמינים לכל מערכת בה פועלת Windows 10, כולל Xbox One וכולל, בעתיד, משקפי ה-HoloLens של החברה.

להוריד עוד חסם

המטרה של מיקרוסופט הייתה ונשארה להגדיל כמה שיותר את חנות האפליקציות שלה, כדי להפוך אותה ליותר רלוונטית, וכן לא לאפשר יותר הרצת יישומי 32 ביט.

האפשרות הזו להמיר את היישומים הישנים, וגם משחקים, לסביבת 64 ביט בדרך קלה יחסית, יכולה להוריד עוד חסם שיכול להיות ומנע מרבים לשדרג למערכת ההפעלה הנוכחית של מיקרוסופט.

יישומי ההמרה והעזר שמספקת מיקרוסופט למפתחים כוללים גם כלים שמאפשרים להוסיף ליישומים קיימים פונקציות חדישות יותר כמו העברת מידע על ידי שימוש באריחים חיים, יצירת קישוריות עם Cortana ועוד.

בימים הקרובים כבר יעלו, כאמור, מספר אפליקציות לחנות, כולל גרסה מעודכנת של Evernote ,SQL Pro ,Relab ועוד. עם זאת, כדי להוריד את היישומים הללו, יש לדאוג שהמחשב כבר קיבל את עדכון יום השנה, Anniversary Update.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים