מפתחים יצרו הדגמה של Pokémon Go בעבור ה-HoloLens של מיקרוסופט

אם הטלפון הנייד לא מספק לכם את הריגוש המושלם לצורך איתור ולכידה של פוקימונים, ודאי תשמחו לגלות שגרסת דמו הגיעה למכשור היוקרתי של הענקית מרדמונד ● עכשיו עליכם רק להשיג את הקסדה הנחשקת

ה-HoloLens, קסדת המציאות הרבודה של מיקרוסופט, בגרסתה הראשונה. צילום: יח"צ

לבעליה של ה-HoloLens – קסדת המציאות הרבודה שעלותה כ-3,000 דולרים – מבית מיקרוסופט (Microsoft), מתאפשר כעת לתפוס פוקימונים רק על ידי התמקדות ביצורים הקטנים וצביטתם בין אצבעותיהם, במקום הלכידה בהשלכה אינסופית של פוקדורים (Pokeballs) בגרסת הטלפון הנייד של המשחק, שפיתחו מעבדות Niantic.

קבוצה של מפתחים יצרה לאחרונה איטרציה של Pokémon Go – בעיקר לחלק של לכידת הפוקימונים. בגרסת הדמו ניתן לעשות שימוש באמצעות מכשיר HoloLens של מיקרוסופט.

כל שעל בעליו של המכשור המתקדם לעשות הוא לחבוש את הקסדה, להפעיל את האפליקציה, ולראות פוקימונים שונים שנמצאים בסביבתו בעולם האמיתי.

כמות עצומה של אפשרויות שטרם נחקרו

"לעת עתה הפוקימונים נוצרים באופן אקראי בתוך סביבה ממופה. כעת אנו מתמקדים בניסיון להשתמש במחוות שונות בעבור אינטראקציות ספציפיות. לדוגמה, פתיחת מלאי הפוקימונים או הפעלת המפה, התקרבות פנימה והטיית המפה", אמר אחד היזמים של הדמו, דיוויד רובוסטלי, ל-UploadVR.

לדבריו, "העניין הוא שיש כמות עצומה של אפשרויות שטרם נחקרו, ושיכולות להתאים למשחקים שכאלה. דבר מאתגר נוסף הוא איך לגשת ל-Google Maps API ולאפשר את פעולתו בתוך האפליקציה כשהיא עובדת. אבל אני בטוח שבשנים הקרובות, כאשר יותר ויותר אנשים יפתחו בעבור חומרה זו, יותר דברים יהפכו לאמצעים לשימוש רגיל בכלים וביישומים".

על אף הבשורות, ספק אם גרסה מלאה ומתפקדת של Pokémon Go תגיע ל-HoloLens בקרוב. בנוסף, ה-HoloLens עדיין יקר מדי בעבור המשתמש הטיפוסי. הוזלת המוצר בהחלט אפשרית בעתיד הלא רחוק מדי, זאת בתקווה שמיקרוסופט לא ינהגו כמו Google Glass ויעברו ישר ממהדורת מפתחים יקרה לכלום ושום דבר.

דרך מצוינת לעודד עניין בחומרה

ברגע שפלטפורמת המציאות הרבודה של מיקרוסופט תתחיל להמריא, ניסיון כלשהו לספק עליה את המשחק Pokémon Go יכול בהחלט להתאים ולספק תוצאה נהדרת, כמו גם להוות דרך מצוינת לעודד עניין בחומרה ובמכירות שלה.

מנכ"ל מיקרוסופט, סאטיה נאדלה, אמר לאחרונה ל-CNBC שהוא אוהב את המשחק והסביר כי "אני מקווה שהעניין הרב בפוקימון יתורגם להרבה עניין ב-HoloLens".

מאוחר יותר הוסיף נדאלה ואמר כי "אני חושב שזה פנטסטי לראות יישומי מציאות רבודה כאלה נבנים, כי הדבר הטוב ביותר שיכול לקרות כשאתה יוצר קטגוריה חדשה, הוא שיישומים 'קטלניים' כאלו – בין אם הם משחק או שייכים לתחום התעשייתי – יזכו לכך שישקיעו בהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים