תוכן פרסומי
ראשי » PC Plus » סימנטק יצאה בקמפיין וידיאו נגד תוכנות אבטחה חינמיות, ספגה פרסום שלילי על כך – והורידה אותו

סימנטק יצאה בקמפיין וידיאו נגד תוכנות אבטחה חינמיות, ספגה פרסום שלילי על כך – והורידה אותו

הסרטון היה תגובתה של ענקית האבטחה להשקה של Security Essentials של מיקרוסופט, אולם נדמה שהוא לא יצר את האפקט לו קיוותה סימנטק

מאת 30 בספטמבר 2009, 14:13 א+ / א- הדפסה הדפסה
פייסבוק טוויטר ווטסאפ פינטרסט לינקדאין דוא״ל

בהכרזה מתוקשרת למדי, השיקה אמש (ג') מיקרוסופט (Microsoft) את חבילת האבטחה החינמית שלה, Security Essentials, שפותחה בישראל. למרות שתג המחיר מפתה, יש מי שסבורים ש-"מה שבזול – ביוקר". קחו, למשל, את ענקית אבטחת המידע סימנטק (Symantec), שיצאה בקמפיין וידיאו שנועד להבהיר את היתרונות שבתוכנות אבטחה בתשלום, דוגמת סדרת נורטון (Norton) שלה, לעומת החלופות החינמיות, כמו החבילה של מיקרוסופט או האנטי-וירוס הפופולארי AVG של חברת Avast. סרטון הווידיאו, שפורסם תחת הכותרת "Free isn't free: The truth about freeware", הורד מיו-טיוב (YouTube) ביוזמתה של סימנטק זמן קצר לאחר שהועלה לשם, לאחר שהחברה ספגה פרסום שלילי רב בגינו.

סימנטק יצאה בקמפיין וידיאו נגד תוכנות אבטחה חינמיות, ספגה פרסום שלילי על כך – והורידה אותו Reviewed by on . בהכרזה מתוקשרת למדי, השיקה אמש (ג') מיקרוסופט (Microsoft) את חבילת האבטחה החינמית שלה, Security Essentials, שפותחה בישראל. למרות שתג המחיר מפתה, יש מי שסבורים ש בהכרזה מתוקשרת למדי, השיקה אמש (ג') מיקרוסופט (Microsoft) את חבילת האבטחה החינמית שלה, Security Essentials, שפותחה בישראל. למרות שתג המחיר מפתה, יש מי שסבורים ש Rating:

הגיבו