HPE שילבה את החיזוי האנליטי של נימבל במערכות שלה

המערכת מאפשרת לחזות באופן יזום בעיות מהירות וביצועים ומונעת אותן על ידי מתן תמונה ברורה לכל מערך האחסון

נימבל סטורג'

HPE מרחיבה ומעמיקה את יכולות החיזוי והניבוי האנליטי של מוצרי האחסון של נימבל (Nimble Storage) גם למוצרים אחרים בהיצע של מוצרי החברה.

כזכור, במרץ 2017 HPE רכשה את נימבל תמורת 1.09 מיליארד דולר במזומן. הרכישה נועדה להגדיל את נוכחותה של ענקית ה-IT בשוק האחסון מבוסס פלאש (Flash), שוק הצומח במהירות.

מערכת Infosight של נימבל מאפשרת לחזות באופן יזום בעיות מהירות וביצועים, ומונעת בעיות אלו על ידי מתן תמונה ברורה לכל מערך האחסון – מהאפליקציה ועד ארון האחסון. חיזוי וניבוי של התקלות מתבסס על מאגרי מידע וניסיון של לקוחותיה של נימבל.

לדברי פיל דיוויס, מנהל מכירות ראשי ב-HPE, "לקוחות ארגוניים מצפים מתשתיות המחשוב שלהם לגדול או לקטון במודל הדומה לזה של ענן. זאת, תוך התחשבות רבה יותר באשר למיקום הנתונים שלהם – מהענן לדטה סנטר ועד לקצוות".

לדבריו, "מערכת אחסון ארגונית חייבת להתמודד עם עומסי עבודה בכל מקום שבו הם נמצאים, ולכן אחסון חכם הוא המענה לכך".

"בעתיד צפויות הרחבות נוספות"

דיוויס הוסיף כי "פתרונות האחסון שלנו מציעים ניתוח אנליטי לצד בינה מלאכותית ולמידה ממוחשבת. כל זאת לא רק כדי לחזות השבתות – אלא גם לאתר צווארי בקבוק של אחסון. זהו פתרון שבא עם מוכנות לענן, עם יכולת להעביר נתונים בהתאם לדרישות הלקוח הארגוני".

"לקוחות צריכים להכין את התשתיות שלהם לעתיד. אנו עושים זאת עם הרחבת יכולות החיזוי האנליטי והרחבת כלי Infosight של נימבל. יש לנו נתונים שאספנו מאלפי מערכי אחסון של נימבל. כעת, אנחנו מרחיבים את היכולות גם ל-3PAR", אמר.

"בעבר התמקדנו בחיזוי וניתוח אנליטי בתוך מערך האחסון עצמו. עכשיו אנחנו מציעים יכולות רחבות יותר ובעתיד צפויות הרחבות נוספות. שימוש באוטומציה של תהליכי חיזוי יתמוך ביעד של להפיק ערך מהדיווחים ולנצל את הידע שנצבר. אם הכלי מזהה בעיה, אזי המהנדסים שלנו מנתחים, מוצאים ומתקנים אותה", הוסיף.

דיוויס אמר עוד כי "תיקונים אלה מופצים מיידית לכל בסיס ההתקנות וכך ניתן לבדוק אם יש אירועים דומים וכמובן לתקן אותם. אחרי התיקון, אנו מדווחים עליו ואז אנחנו יכולים לומר ללקוחות, 'היי, אנחנו רואים עדויות לסימנים נוספים שצריך לתקן אותם'. תיקונים אלה ניתן לתקן באופן ידני או אוטומטי. נמשיך להרחיב את ניתוח הביצועים שלנו, כולל היכולת לחזות ביצועים עם עומסי עבודה מסוימים ולהעביר באופן אוטומטי עומסי עבודה למערכי אחסון שפחות נוצלו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים