עוד מינוי בדיסקונט: אריק פרישמן – ראש חטיבה חדשה לדיגיטל ודטה

פרישמן יצורף להנהלת הבנק, ויכהן לצידו של יקי זנו, שהחליף את לוי הלוי

אריק פרישמן, עזב את חטיבת הדיגיטל והדטה ועבר למנכ"ל את פייבוקס. צילום: רמי זרנגר

 

שינוי ארגוני בקבוצת דיסקונט: הבנק מקים חטיבה חדשה- חטיבת הדיגיטל והדטה. בראשה יעמוד אריק פרישמן, כיום ראש אגף הדיגיטל של הבנק, אשר ימונה לחבר הנהלת הבנק.

דירקטוריון דיסקונט, בראשות ד"ר יוסי בכר, אישר אתמול (ב') את הקמת החטיבה ואת מינויו של פרישמן.

החטיבה החדשה תוביל את פיתוח הערוצים הישירים, אמצעי התשלום המתקדמים ואת ביסוס מערכת ה-CRM כפלטפורמה רב-ערוצית ורב-מוקדית של הבנק. במקביל תפעל החטיבה לקידום הטיפול בנתונים ומיצוי מידע מתוכם.

פרישמן (42) הצטרף לדיסקונט בשנת 2010 כעוזר אישי בכיר ליו"ר הדירקטוריון וכיהן בכמה תפקידים בכירים בחטיבת האסטרטגיה ובחטיבת טכנולוגיה ותפעול. לפני כשנתיים הוא הקים את אגף הדיגיטל במסגרתו הוביל את שדרוג כלל הערוצים הישירים של הבנק ואת פיתוח והטמעה של מגוון כלים לניהול הקשר עם לקוחות הבנק.

פרישמן הוא בוגר תואר ראשון בחשבונאות וכלכלה בהצטיינות מהאוניברסיטה העברית ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון בהצטיינות מאוניברסיטת תל אביב.

פתרונות דיגיטליים מתקדמים בחוויית הבנקאות

לדברי לילך אשר טופילסקי, מנכ"לית קבוצת דיסקונט, "אנו פועלים לשלב פתרונות דיגיטליים מתקדמים בחוויית הבנקאות של לקוחותינו. החטיבה החדשה תתמקד בקידום תחום הערוצים הישירים ואמצעי התשלום בקבוצה וכן במינוף המידע שבידי הבנק, כדי לייצר פתרונות מותאמים לצורכי הלקוחות ולהטמיע פתרונות מתקדמים לניהול אפקטיבי של כל אינטראקציה בין הבנק לבין לקוחותיו. הקמת החטיבה נותנת ביטוי לחשיבות שהדירקטוריון והנהלת הבנק מייחסים לנושא".

מינויו של פרישמן מצטרף למינוי נוסף שפורסם אתמול (ב') לפיו יקי זנו, סמנכ"ל הטכנולוגיות של בזק, ימונה לתפקיד סמנכ"ל וראש חטיבת הטכנולוגיות והתפעול של בנק דיסקונט.

זנו יחליף את לוי הלוי, שמונה למנכ"ל חברת כרטיסי האשראי כאל. זנו מונה לתפקידו הנוכחי בבזק לפני שלוש שנים. הוא החליף את יובל קינן, שעבר לפרטנר, לשמש כמשנה למנכ"ל.

דיסקונט הוא הארגון השני החודש שהודיע על הקמת חטיבת דיגיטל. בשבוע שעבר הודיעה הנהלת דואר ישראל על צירוף מספר חברים חדשים להנהלת החברה, ובכלל זה על מינויה של מאיה קלדרון לסמנכ"לית חדשנות ופיתוח עסקי.

 

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים