מיקרוסופט בקומפיוטקס: תצוגות לוח חכמות לשימוש בחדרי ישיבות

התצוגות החדשות מבוססות על כלים הנכללים בערכת היישומים הארגונית של החברהMicrosoft 365 ● בנוסף תקים מערך שירותים ותמיכה חדש לעזור למפתחים להשיק מהר יותר מוצרים מבוססי מערכת ההפעלה שלה

תצוגות לוח חכמות לשימוש בחדרי ישיבות. צילום: BigStock

מיקרוסופט (Microsoft) הכריזה השבוע בתערוכת קומפיוטקס (Computex 2018) על קטגוריה חדשה של מכשירים המבוססים על מערכת ההפעלה שלה Windows 10. מדובר בתצוגות לוח חכמות המיועדות לשימוש בחדרי ישיבות ובמרחבי התוועדות בארגונים.

התצוגות החדשות מבוססות על כלים הנכללים בערכת היישומים הארגונית של החברהMicrosoft 365 כולל Office, Teams וגם Whiteboard. מבחינת תצוגה אפשר לומר שהם דומים במידה מסוימת לפתרון ה-Surface Hub של החברה, אך בקנה מידה שימושי יותר, לחדרים בגדלים מגוונים, ובעיקר לישיבות צוות בהן דרוש כלי שיתוף פעולה מתקדם.

מיקרוסופט אולי הכריזה על הקטגוריה החדשה, אבל היא מקווה שמי שיוביל את הייצור בפועל יהיו שותפותיה. שתיים מהן, שארפ (Sharp) ו-אווקור (Avocore) כבר הודיעו שישיקו פתרון מתאים מאוחר יותר השנה.

בנוסף הכריזה מיקרוסופט על מערך שירותים ותמיכה חדש בשם Windows 10 IoT Core Services שמטרתו לעזור למפתחים להשיק מהר יותר מוצרים מבוססי מערכת ההפעלה של החברה לשוק האינטרנט של הדברים ובכלל זה כלים שיאפשרו אבטחה ברמה גבוהה יותר וכן כלים שיאפשרו לבסס מערכת עדכונים לפי הצרכים של הלקוחות.

עוד הודיעה החברה שתבנה קהילה החדשה סביב מוצרי ההכרזות החדשות שלה כדי להגדיל את האפשרויות לשיתוף פעולה מבחינה טכנולוגית וגם מבחינה עסקית. מיקרוסופט הודיעה עוד כי תעניק לחברים בקהילה הכשרות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים