עליות לאמת מחשוב: הרווח גדל ב-13% וההכנסות – ב-26%

החברה הציגה ברבעון רווח של תשעה מיליון שקלים והכנסות בסך 309 מיליון ● אמת מחשוב ביצעה את הרכישה הראשונה שלה מחוץ לישראל - 60% מחברת OEM בריטית

יואב ויינברג, מנכ"ל אמת מיחשוב. צילום: יח"צ

אמת מחשוב סגרה את הרבעון הראשון של השנה בסימן חיובי, עם עליות ברווח הנקי ויותר מזה בהכנסות – כך עולה מהתוצאות שהחברה פרסמה היום (ב'). עם זאת, יצוין שהגידול ברווח קטן יותר מאשר בהכנסות, עקב העלייה הגדולה בהוצאות.

כך, ההוצאות הכלליות של אמת מחשוב בשלושת החודשים הראשונים של השנה זינקו ב-27.31% ל-295.63 מיליון שקלים ואילו ההכנסות עלו ב-25.6% ל-308.98 מיליון. כתוצאה מכך, הרווח הנקי גדל "רק" ב-12.6% ל-9.43 מיליון שקלים.

סעיף שנפגע יותר מהגידול הניכר בהוצאות הוא הרווחיות התפעולית: הרווח התפעולי של אמת מחשוב ירד ברבעון ב-2.8% ל-13.34 מיליון שקלים. תרמה לכך גם ירידה של 14.2% בהוצאות התפעוליות. בסעיפים הגולמיים, ההוצאות האמירו ב-28.37% ל-261.45 מיליון שקלים, הרווח עלה ב-12.4% ל-47.54 מיליון והרווח הגולמי השולי עמד על 15.4%.

יואב וינברג, מנכ"ל אמת מחשוב, אמר לאחר פרסום התוצאות כי "אנחנו ממשיכים במגמת הצמיחה, וברבעון הראשון הצגנו עליות הן במגזר תשתיות המחשוב והן בפעילות ה-OEM. עיקר הצמיחה הוא צמיחה אורגנית, שנבעה מכניסת לקוחות חדשים ומפרויקטים חדשים בקרב לקוחות קיימים. בנוסף, אנחנו ממשיכים בהתרחבות לשווקים חדשים ובחודש שעבר חתמנו על הסכם לרכישת 60% מהון המניות של ECA Services הבריטית, שפועלת בתחום ה-OEM מול לקוחות עסקיים בממלכה. מדובר בעסקה ראשונה של הקבוצה מחוץ לישראל, והיא בעלת פוטנציאל צמיחה משמעותי עבור אמת מחשוב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים