הוכרז סכסוך עבודה במתף – חברת המחשוב של הבינלאומי

העובדים מוחים על סחבת במשא ומתן מול הנהלת החברה ועל כך שהיא מעסיקה עובדי קבלן ● כמו כן, הם דורשים "לשפר את תנאי העבודה ולקבל תגמול הולם, שיינתן באופן הוגן ושקוף ולא על פי גחמות נציגי ההנהלה"

עובדי מתף נוקטים בצעדים. אילוסטרציה: igor stevanovic/BigStock

ההסתדרות הכריזה אתמול (ד') על סכסוך עבודה במתף – חברת המחשוב של קבוצת הבנק הבינלאומי . הסכסוך חל על כ-550 עובדי החברה. מתף מספקת ומתפעלת את כלל טכנולוגית המידע, המחשוב, התקשורת ואבטחת המידע לכל הבנקים בקבוצת הבינלאומי: הבנק הבינלאומי, בנק אוצר החייל, בנק מסד, UBank ובנק פאג"י.

עובדי מתף התארגנו בהסתדרות במרץ אשתקד ולאחר מספר חודשים, נציגות העובדים וההנהלה החלו במשא ומתן לחתימת הסכם קיבוצי ראשון בחברה. בין עילות הסכסוך שהוכרז אתמול, נציגות העובדים מלינה על סחבת ממושכת ומכוונת בניהול המשא ומתן מצד ההנהלה. עוד מלין הוועד על קליטת עובדים שלא בהעסקה ישירה וכוונת ההנהלה לערוך שינויים מבניים במתף באופן חד צדדי.

מוועד הפעולה נמסר כי "אנחנו דורשים לשמור על הביטחון התעסוקתי של עובדי מתף ולהפסיק את המגמה של צמצום עובדי חברה. אנחנו דורשים לקלוט להעסקה ישירה את עובדי הקבלן בחברה, לשפר את תנאי העבודה ולקבל תגמול הולם, שיינתן באופן הוגן ושקוף ולא על פי גחמות נציגי ההנהלה".

רן שהרבני, יו"ר ועד הפעולה, הדגיש כי "ההנהלה מנהלת משא ומתן על נייר, בלי שום כוונה אמיתית להגיע להסכם קיבוצי. היא פועלת באופן חד צדדי ובחוסר אחריות כלפי החברה והעובדים. פעלנו באחריות לאורך כל הדרך. אנחנו קוראים להנהלה להתעשת ולהתחיל לנהל משא ומתן רציני וענייני".

לא נמסרה תגובה מקבוצת הבינלאומי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים