"מנמ"ר שלא יטמיע מערכות ניטור ושיפור ביצועים – מסכן את מעמדו"

"המנמ''רים וצוותיהם נדרשים לפעול בסביבה עסקית וטכנולוגית מורכבת - הדרישות מהמחשוב הולכות וגדלות, ובמקביל המשאבים המוקצים לכך לא גדלים בהתאמה", כך אמר דדי דבורסקי, מנכ"ל NessPRO

דדי דבורסקי, מנכ"ל NessPRO. צילום: ניב קנטור

"מערכות הניטור ושיפור ביצועי ה-IT הפכו לחשובות יותר ויותר בחלוף השנים. מנמ"ר שלא יישם מערכות אלו לטובת שיפור התפעול של ה-IT, מסכן את תפקידו וגם את הארגון שלו", כך אמר דדי דבורסקי, מנכ"ל NessPRO.

דבורסקי דיבר בפתח כנס הלקוחות שערכה החברה. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, דן בנושא ביצועים, ונערך היום (ג') באולם אירועים East תל אביב, תחת הכותרת Analyze & Maximize User Experience With NessPRO. היום חגג דבורסקי 34 שנות עבודה בחברה, והדבר נחגג וצויין בתחילת הכנס. את הכנס הנחה דוד ביסמוט, מנהל פעילות פתרונות ניהול, ניטור וסייבר, NessPRO.

צילום ועריכת וידיאו: ליאור רובינשטיין

לדברי דבורסקי, "משיחות שאנו עורכים, בשל העובדה שאנו נמצאים בקשר הדוק עם מנמ"רים, מנהלי הדיגיטל ומנהלי התשתיות, עולה כי בעידן הדיגיטל – שאנו נמצאים בעיצומו – ביצועי המערכות הפכו לנושא קריטי. לנו יש את מיטב הפתרונות לנושא".

על פי דבורסקי, "שימוש במוצרים כאלה, לשיפור ההרצה של האפליקציות, כמו גם לשיפור חוויית המשתמש, נותן החזר השקעה מהיר. עלותה של תקלה אחת שנמנעת מבעוד מועד, מחזירה את ההשקעה במערכות הללו באופן הכי אמיתי שיש".

המנמ"רים וצוותיהם, אמר דבורסקי, "נדרשים לפעול בסביבה עסקית וטכנולוגית מורכבת. הדרישות מהמחשוב הולכות וגדלות, ובמקביל, המשאבים המוקצים לכך לא גדלים בהתאמה". דבורסקי ציין כי "הרכבנו סל פתרונות שמסייע למנמ"ר לנהל את סביבת המחשוב שלו בצורה היעילה ביותר, עם יכולת לזהות במהירות את הגורם לבעיות בביצועי האפליקציות – ולפתור אותן בטרם הן משפיעות על העסק".

ללקוחות אין סבלנות ואין סלחנות

בשנה החולפת, אמר דבורסקי, "לקוחות מכל המגזרים הטמיעו פתרונות אלה. יש לנו מערך פתרונות שלם, לטובת ניהול ביצועים מקצה לקצה, אשר מאפשר ניטור ברחבי הענן, טיפול במשתמשי קצה פנימיים וחיצוניים, ניטור אפליקציות וניטור תשתית הרשת. עוד אנו מטמיעים כלים העושים אנליזות של האפליקציות וניטור משתמשי הקצה בטכנולוגיית Big Data, על מנת לעמוד ב-SLA, אמנת שירות גבוהה, הנדרשת כיום מיחידות ה-IT".

"אנו מחויבים ללקוחות שלנו בהיבט הביצועים", אמר דבורסקי, "הנושא הפך לקריטי: כיום, ללקוחות אין סבלנות ואין סלחנות בעת מקרה של האטת ביצועים. הנטישה של הלקוחות היא חפוזה. אין הזדמנות שניה להתרשמות ראשונית – הלקוחות לא מהססים לעבור אתר ולנטוש את האפליקציה אם יש בעיות ביצועים".

דבורסקי סיים בציינו כי "ל-NessPRO עשרות לקוחות ויותר מ-25 אלף תחנות קצה העושות שימוש בפתרונות אלה. זאת, לטובת שיפור חוויות המשתמשים וייעול העבודה בארגונים".

חנן בלומשטיין, מנהל מוצרים ב-Glassbox, המיוצגת על ידי NessPRO, ציין כי "המערכת שלנו מקליטה את כל האינטראקציה של הלקוח עם מערכות האונליין של הארגון, כולל כל ה'מאבקים' והקשיים. מסתבר שהרבה לקוחות נתקעים בשלב כלשהו של שימוש במערכות האונליין ונדחים, או שאינם מצליחים להתקדם – דבר שמסב נזק רב לעסק".

המערכת של Glassbox, אמר, "מסוגלת לנתח את הקשיים השונים ולהראות היכן בדיוק נתקל הלקוח בבעיות ומה היתה הסיבה. כך, הארגון מסוגל לתקן במהירות את הבעיות ולמנוע בעיות דומות, עם לקוחות אחרים. קיימים ארגונים שונים, כגון מוסדות פיננסיים, שבהם בעיות של לקוחות חשובים עלולים לגרום לחוסר שביעות רצון עד כדי נטישה, דבר העלול לגרום נזקים של מיליוני דולרים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים