אלי שקד, VMware: "נשבר המחסום הפסיכולוגי במעבר לענן"

"תפיסת הענן ההיברידי, היא זו שתשלוט בארגונים בשנים הקרובות - היא תהיה תשתית המחשוב השכיחה בארגוני אנטרפרייז, חברות סטארט-אפ ובבתי תוכנה", כך לדברי שקד, מנכ''ל החברה

אלי שקד, מנכ''ל VMware ישראל. צילום: ניב קנטור

"חל שינוי בתודעה של המנמ"ר ובתפיסה שלהם את הענן. בעבר היו מחסומים, לא רק טכנולוגיים, אלא בעיקר פסיכולוגיים – בגישה של המנמ"רים לגבי מחשוב הענן. היום אנו רואים מגמות טכנולוגיות בארגונים, מגמות אותן לא ראינו בעבר. אנו מוצאים ארגונים, גדולים כקטנים, שכבר לא שוקלים – אלא מוציאים את נכסי ה-IT שלהם לענן הציבורי. הענן הפך לנושא שכיח בשיח הטכנולוגי", כך אמר אלי שקד, מנכ"ל VMware ישראל.

שקד דיבר בפתחו של כנס הבכירים השנתי שערך הסניף הישראלי של ענקית הווירטואליציה. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך אמש (ב') באולם רידינג 3 בנמל תל אביב.

צילום ועריכת וידיאו: ליטל רובינשטיין

"ארגונים נדרשים לחדשנות, כי היא זו שתחזיק אותם מעל המים באוקיינוס הטכנולוגיות החדשות", אמר שקד. "ארגונים נדרשים להטמיע את החדשות לרוחב ולאורך כל מערכי התפעול והייצור שלהם. הטכנולוגיה כבר לא נמצאת רק בעולם ההיי-טק, אלא בכל מקום, וככזו – היא מעצבת מחדש את האופן בו כל ארגון וארגון פועל".

להעניק לארגונים את חופש הבחירה

לדברי שקד, "עולם ה-IT השתנה אף הוא וכיום הוא מקושר לענן, לאפליקציות ולצריכה שלהן". לדבריו, "עולמות הענן – הפרטי, הציבורי וההיברידי – תופסים תאוצה. בשכבה זו אנו מעניקים לארגונים את חופש הבחירה, כך שהם יהיו אלה אשר יחליטו לעבוד בעננים השונים, ולעבור ביניהם: הם רוצים, ויכולים, לא להיות כבולים בענן, היום להיות בזה של יבמ (IBM) ומחר – בזה של AWS (ר"ת Amazon Web Services). הטכנולוגיות שלנו יודעות להוציא את הנתונים והאפליקציות מענן לענן, ומהענן לדטה סנטר ובחזרה, ולוודא שהתווך מאובטח לכל דרכו".

בשכבה השנייה, האפליקטיבית, אמר שקד, "יש אפליקציות שקשה להעביר אותן לענן. אנו מסייעים ללקוחות פנימיים וחיצוניים להנגיש את האפליקציות לעולם הענני. בשכבה השלישית, ציין שקד, "יש לטפל בהיבט הצריכה של האפליקציות, כך שניתן יהיה להגיע אליהן מעל כל תשתית, ומכל רכיב מחשוב".

"חברנו לספקיות ענן הגדולות", סיכם שקד, "כי תפיסת הענן ההיברידי היא זו שתשלוט בארגונים בשנים הקרובות, היא תהיה תשתית המחשוב השכיחה – בארגוני אנטרפרייז, חברות סטארט-אפ ובבתי תוכנה. הגדלנו את כוח האדם של הסניף הישראלי. שנת הפעילות 2017 שלנו הסתיימה בתוצאות שיא, צמחנו בצורה יפה ואני מעריך כי גם השנה נמשיך עם מגמת הגידול".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים