"אתה לא יודע מה שאינך רואה – ואתה לא רואה מה שאינך מנטר"

"נראות היא חלק בלתי נפרד מתהליך הלחימה האסטרטגי של כל ארגון באיומי הסייבר - מדגם לא מייצג עלול להפוך את המודיעין שיש לך ללא רלוונטי", כך אמר יוסי עטיה, מנהל צוות הנדסה אזורי, גיגמון ישראל

יוסי עטיה, מנהל צוות הנדסה אזורי, גיגמון ישראל. צילום: יש אווירה

"ארגונים נדרשים לנראות של הרשת. ניראות היא חלק בלתי נפרד מתהליך הלחימה האסטרטגי של כל ארגון באיומי הסייבר, שכן גם אם יש לך את הנשק האולטימטיבי נגד האויב שלך, מדגם לא מייצג עלול להפוך את המודיעין שיש לך ללא רלוונטי. אתה לא יודע מה שאינך רואה – ואתה לא רואה מה שאינך מנטר", כך אמר יוסי עטיה, מנהל צוות הנדסה אזורי, גיגמון (Gigamon) ישראל.

עטיה דיבר ביומה השני של ועידת יערות הכרמל 2018 שערכה בינת תקשורת מחשבים. הכנס הייעודי לאנשי המגזר הביטחוני, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך באחרונה במלון יערות הכרמל, בהשתתפות מאות בכירים מההיי-טק, ומהמגזר העסקי, הציבורי והביטחוני. את הכנס הביטחוני הנחה פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים.

לדבריו, "ארגונים נדרשים ליכולת לנתח את תעבורת הרשת, לבצע אופטימיזציה של המידע ולחסוך בעלויות. בשל יכולתנו לעשות זאת, הפכנו לשותף הטבעי של חברות הסייבר המובילות בעולם".

אי של יציבות

"אנחנו ממוקדים רק בדבר אחד", אמר עטיה, "להעניק ללקוח את הכלים האופטימליים לראות את הנעשה ברשת שלו בצורה טובה יותר. אנחנו מסייעים ללקוחות מכל העולם, לקבל נקודת מבט טובה יותר על מידע שבתנועה, בסביבת רשת מאתגרת מאוד, שרק מתרחבת כל הזמן, ונהיית מורכבת יותר משנה לשנה".

באחרונה, ציין, "השקנו פלטפורמה לסביבת אבטחת המידע – GigaSECURE. המערכת מאפשרת להצפין ולטפל במידע גם אל מול רשת האינטרנט וגם במידע הזורם לתוך הארגון. המשמעות היא יכולות ניטור ונראות מלאות. ניתן ליישם את המוצר כ-appliance או כתוכנה על גבי הרשת ובענן".

עטיה סיכם באומרו כי "אנחנו יצרן אגנוסטי ומשתפים פעולה עם כלי סייבר רבים, עושים להם אופטימיזציה והופכים אותם ליעילים יותר. גיגמון מהווה חלק בלתי נפרד מהאקו-סיסטם של היצרנים בעולם אבטחת המידע ואנחנו עובדים איתם באופן צמוד כחלק מהפתרון שהם מציעים ללקוחותיהם".

"אנחנו לא מאיימים על אף אחת מהשחקניות בתחום, אלא להיפך – אנחנו הנשק הסודי שלהם ומשמשים להם כ-'עיני רנטגן',  או אפילו 'אי של יציבות' וכלי לצפות את הנעשה בתוך הכאוס הקיברנטי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים