בועז יהודה מונה למנהל פעילות טלדור תקשורת

יהודה מחליף את טירן לוי, ששימש בתפקיד בשש וחצי השנים האחרונות ● יהודה היה מנהל שיווק ומכירות אזורי בסאן, מנכ''ל סאן ישראל ומנכ''ל גטר טק

בועז יהודה, מנכ"ל טלדור תקשורת. צילום: קובי קנטור ז"ל

בועז יהודה מונה למנהל פעילות טלדור תקשורת מקבוצת טלדור, כך נודע לאנשים ומחשבים.

יהודה מחליף בתפקיד את טירן לוי, ששימש בתפקיד מאז מאי 2011. טלדור תקשורת מונה 400 עובדים ומספקת פתרונות מקצה לקצה –  לרבות תשתיות IT ותקשורת, טלפוניה, שיתופיות, סיסטם, ענן ואבטחת מידע וסייבר.

יהודה, 54, שימש בתפקיד מנכ"ל גטר טק משך יותר מחמש שנים. הוא נכנס לתפקידו בפברואר 2012, לאחר ששי טנא, מנכ"ל גטר טק הוותיק, סיים את תפקידו.

יהודה הוא בעל ניסיון בינלאומי של כשלושה עשורים בשירות, מכירות, שיווק וניהול בארץ ובחו"ל. במשך 10 שנים עבד יהודה בסאן (Sun Microsystems), כמנהל צוות השיווק ומכירות המוצרים באזור אגן הים התיכון ומחוצה לו – ב-21 מדינות. כן שימש יהודה במשך כשש שנים כמנכ"ל סאן בישראל. יהודה פרש מסאן בספטמבר 2008, אז החליף אותו דן טולדנו. לפני כן, יהודה היה ממקימי סניף EMC בישראל, שם ניהל את תחום המכירות למערכות פתוחות.

מאז ועד תפקידו בגטר טק, התמקד יהודה בתחום היזמות והפיתוח העסקי, תוך מעורבות פעילה בפתיחת ערוצי שיווק ומכירות ובניהול של כמה חברות סטארט-אפ. בשנים האחרונות היה יהודה הבעלים והמנכ"ל של ליה, המתמחה בפיתוח עסקי בינלאומי ובסיוע ניהולי לחברות סטארט-אפ. הוא בוגר תואר בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה מהטכניון.

אחד המהלכים הבולטים שביצעה טלדור תקשורת במהלך כהונתו של לוי, היא רכישת גלאסהאוס (Glasshouse) ישראל במרץ 2012 תמורת 6.75 מיליון דולרים – מהלך שהביא להכפלת מספר העובדים של החברה. רכישת גלאסהאוס ישראל סייעה לטלדור תקשורת להמשיך בתהליך הצמיחה שלה.

טירן לוי, מנכ"ל טלדור תקשורת היוצא

טירן לוי, מנכ"ל טלדור תקשורת היוצא

בדצמבר 2015 רכשה טלדור את XGlobe הישראלית, המתמחה בפתרונות מחשוב ענן ואירוח שרתים, לפי שווי של 25 מיליון שקלים. הרכישה נועדה להרחיב את פעילותה של טלדור תקשורת בעולם מחשוב הענן. פעילות נוספת שאירעה במהלך כהונתו של לוי הייתה הקמת חטיבה חדשה, המטפלת בעולמות הגנת הסייבר ואבטחת מידע – בראשה עומד שלומי זינגר.

בנובמבר האחרון פורסם בלעדית באנשים ומחשבים כי טלדור תקשורת מקבוצת טלדור תטמיע את מוצרי אבטחת המידע והגנת הסייבר של טרנד מיקרו (Trend Micro) במשרדי הממשלה. השלב הראשון בהטמעות יחל בשבועות הקרובים. טלדור תקשורת זכתה במכרז החשב הכללי עבור הגנה מקיפה על עמדות קצה ושרתים, בפרויקט בהיקף כחמישה מיליון שקלים. לאנשים ומחשבים נודע כי שני משרדי הממשלה הראשונים בהם יוטמעו אמצעי אבטחת המידע הם משרדי הבריאות והתחבורה.

לוי החליף את רונן רגב, ששימש כמנכ"ל טלדור תקשורת למשך שנה אחת בלבד. לפני שהגיע לטלדור תקשורת, לוי שימש כסמנכ"ל מכירות בכיר בבינת תקשורת ומחשבים. לפני כן לוי מילא שורה של תפקידים בכירים בחברות – T.N.N Networks ו-אדאנת IIS.

בטלדור אישרו את הפרסום ומסרו כי "אנחנו מאחלים לטירן לוי הצלחה באשר יילך ובטוחים שבועז יהודה יצליח בגדול – בתפקידו החדש בטלדור תקשורת".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. עובד טלדור

    בלי טירן לוי טלדור קורסת. הוא חוד החנית, החדיר באנשים מוטיבציה וכוח להסתער.

  2. דרור

    טלדור תקשורת זה טירן לוי . הניהול הלב והחכמה יחסרו מאוד .

אירועים קרובים