רפי שקולניק מונה למנהל הפעילות העסקית של אוויה בישראל

שקולניק פרש לאחר שלוש וחצי שנים מתפקידו כמנכ"ל אזור ישראל ואפריקה בנימבל סטורג׳ ● לאחר עזיבתו אמר "כעת אני יוצא לדרך חדשה" ● מאוויה נמסר: "הניסיון העשיר והרקע הטכנולוגי והעסקי הרב שלו ללא ספק יתרמו לפריחה של הסניף הישראלי ולקידומו"

רפי שקולניק, מנכ''ל אווייה ישראל. צילום: קובי קנטור ז"ל

רפי שקולניק (53) מונה לנהל את הפעילות העסקית של אוויה (Avaya) בישראל, כך נודע לאנשים ומחשבים.

לפני חודש פורסם בלעדית באנשים ומחשבים כי שקולניק, מנכ"ל אזור ישראל ואפריקה בנימבל סטורג׳ (Nimble Storage), פרש אחרי כשלוש וחצי שנים מתפקידו, כך נודע לאנשים ומחשבים.

שקולניק שימש בעבר מנכ"ל נט-אפ (NetApp) ישראל ודירקטור אזור אגן הים התיכון בחברה. הוא ייסד ב-1998 את סניף נט-אפ בישראל ומילא שורה של תפקידים בכירים בחברה, עד לתפקיד מנכ"ל נט-אפ ישראל ודירקטור אזורי. מלבד הסניף בישראל הוא הקים את פעילויות החברה בדרום אפריקה, ניגריה, מזרח אפריקה, טורקיה, יוון וקפריסין.

הוא עזב את נט-אפ לאחר 13 שנים בחברה, מהן שנתיים כמנהל אזורי של ישראל ו-eMed. תחת שרביטו של שקולניק גדל הסניף הישראלי ומנה עשרות רבות של עובדים. בשנתיים בהן שימש שקולניק כמנהל הסניף הישראלי השיג הסניף הישראלי של ענקית האחסון גידול של 50% בהכנסותיו.

לאחר עזיבת נט-אפ שימש שקולניק במספר תפקידי ניהול וייעוץ לחברות סטארט-אפ. לאחר מכן, ב-2014 שקולניק מונה לתפקיד מנהל אזורי בנימבל. לאחר עזיבתו את נימבל, שקולניק אמר למקורביו כי "השנתיים האחרונות היו הטובות ביותר עבור הסניף המקומי של נימבל. הצלחנו לחדור לשוק הישראלי, ולתת פייט לענקיות האחסון המסורתיות. כעת אני יוצא לדרך חדשה".

במרץ השנה פורסם כי HPE לא חדלה ממסע הרכישות שלה: היא הודיעה על רכישתה את נימבל תמורת 1.09 מיליארד דולר במזומן.

שקולניק הוא בעל תואר הנדסאי אלקטרוניקה מאוניברסיטת תל אביב, תואר ראשון במנהל עסקים ותואר שני בשיווק, שניהם מ-Newport University.

מאוויה נמסר כי "אנו מאחלים לשקולניק הצלחה בתפקיד החדש. הניסיון העשיר שלו והרקע הטכנולוגי והעסקי הרב בעבודה בחברות בינלאומיות מהגדולות בעולם, ללא ספק יתרמו לפריחה של הסניף הישראלי ולקידומו".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים