עפר צברי, מנמ"ר אל על, פורש אחרי 12 שנים

במהלך תקופתו של צברי הוטמעו באל על יותר מ-200 מערכות מחשוב ופותחו תהליכים באינטרנט ובמובייל, שאפשרו את הגדלת היקף המכירות של החברה

עפר צברי, סמנכ"ל הטכנולוגיות הפורש של אל על. צילום: פלי הנמר

עפר צברי, סמנכ"ל הטכנולוגיות של אל על, הודיע היום (ה') למנכ"ל החברה, דוד מימון, על החלטתו לסיים את תפקידו בחברה בתום 12 שנים. במכתב ששלח הבוקר לעובדים הודה צוברי להנהלת החברה ולמנכ"לים חיים רומנו, אלוף (מיל') אליעזר שקדי ולמנכ"ל הנוכחי, מימון, על שדחפו את תחום המחשוב בחברה.

בהמשך מכתבו מפרט צברי את הפרויקטים הגדולים שנעשו באל על בתקופת כהונתו: "במהלך העשור האחרון הוטמעו בחברה יותר מ-200 מערכות חדשות, לעתים במסגרת פרויקטים רחבי היקף ולעתים בצנעה, מתחת לרדאר. צוותי עבודה משותפים לחטיבת המחשוב ולחטיבות העסקיות העמידו פתרונות בתחום הפעילות המבצעית של החברה – מערכות להצבת צוותים, להצבת מאבטחים, לתכנון טיסה, למעקב כשירויות, לדלק ETS ועוד".

בתחום השירות והפעילות המסחרית מציין צברי את החלפת מערכת כרמל, המעבר לכרטוס אלקטרוני ותהליכים שפותחו באינטרנט ובמובייל והגדילו עד מאוד את היקף המכירות של החברה.

כן הוא מודה במכתבו לכל עובדי חטיבת המחשוב של אל על. "אלה רק אתם שעושים את ההבדל בין לתת מענה שהוא 'בערך' או 'ליד' לבין פתרון משמעותי ונכון, שנדרש לגופי המטה של החברה ולכל יחידותיה בכל מקום בעולם", הוא כותב.

טרם מונה לצברי מחליף והנהלת החברה החלה באיתור מועמדים מתאימים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים