רכישה נוספת לאדם נוימן: WeWork קונה את MeetUp

הרשת החברתית, שמאפשרת פתיחת קהילות וארגון מפגשים בנושאים שונים, בהם רבים שקשורים לעולמות הטכנולוגיה וההיי-טק, צברה עד כה 35 מיליון חברים ● סכום הרכישה לא פורסם

בימים הזוהרים. אדם נוימן, מנכ"ל ומייסד-שותף של WeWork ובנג'י זינגר, מנכ"ל WeWork ישראל באותו הזמן. צילום: עומרי שפירא

WeWork רוכשת את MeetUp – רשת חברתית שמאפשרת פתיחת קהילות וארגון מפגשים בנושאים שונים, רבים מהם קשורים לעולמות הטכנולוגיה וההיי-טק – כך הודיע אדם נוימן, מנכ"ל וממייסדי הרוכשת, בפוסט שפרסם בבלוג של החברה. סכום הרכישה לא נחשף.

בהודעה כתב נוימן כי "בעולם שהולך והופך למקושר מיום ליום, אנחנו מוצאים שאנשים כיום הרבה יותר לא מקושרים מאשר בעבר. ייסדנו את WeWork במטרה לבנות קהילה של אנשים… עם המטרה הזאת בראשנו, אני נרגש לחלוק אתכם היום שאנחנו מקבלים אלינו את MeetUp".

הוא ציין ש-"הרבה מנכ"לים מדברים על קהילה, אבל לסקוט הייפרמן, מנכ"ל MeetUp, יש נקודת מבט ייחודית על הנושא. ההגדרה שלו לקהיל היא פשוט 'אנשים מדברים'". הוא מסר כי הייפרמן ימשיך בתפקידו.

לדברי נוימן, "באמצעות האיחוד בין שתי החברות אנחנו יכולים להשיג יותר. יש כעת ל-WeWork ול-Meetup את ההזדמנות להשתמש בטכנולוגיה כדי ליצור דרכים חדשות וחדשניות להבאת אנשים להיות ביחד וליצירת קהילות גדולות יותר".

חברה בת 15 שגייסה 19 מיליון דולר בלבד

MeetUp, שבסיסה בניו-יורק, נוסדה ב-2002 וגייסה מאז 19 מיליון דולר בלבד במספר סבבים, כאשר שניים מהם הובלו על ידי קרן DFJ. מספר החברים בה עומד על 35 מיליון ועד כה אורגנו באמצעותה 300 אלף מפגשים.

על פי דיווח ב-CrunchBase, הייפרמן ושאר המנהלים הבכירים של החברה כינסו אתמול את עובדיה ואמרו להם שהרכישה צפויה להכפיל את שוויה של MeetUp. הייפרמן אף הזכיר סכום של 30 מיליון דולר. עם זאת, לא ברור האם הוא התכוון לסכום הרכישה או לכסף שירוויחו העובדים כתוצאה מקניית האחזקות בה, מה שאומר שסכום הרכישה גבוה הרבה יותר.

WeWork גדולה הרבה יותר מהנרכשת , ושוויה עומד על 20 מיליארד דולר. החברה נוסדה ב-2010 ומאז הולכת ומתרחבת בהתמדה. בפברואר האחרון דווח על גיוס מסופטבנק (SoftBank), שהסתכם בסופו של דבר ב-4.4 מיליארד דולר – כמעט מחצית מהסכום של קרוב ל-10 מיליארד שאותו היא גייסה עד כה. מספר חודשים אחר כך, ביולי, ביצעה WeWork סבב גיוס גדול נוסף – של 760 מיליון דולר. חודש לאחר מכן היא הודיעה על העמקת הפעילות שלה בדרום מזרח אסיה ובדרום קוריאה, כמו גם על רכישת חברת מתחמי העבודה המשותפת הסינגפורית Spacemob.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים