"הקוד הפתוח יאפשר לנו תעבורת נתונים של מיקרו וננו-שניות"

"אנו מביטים ובודקים כל הזמן את טכנולוגיות העתיד - העבודה באופן דיגיטלי מסייעת לנו לפעול להנגשת המידע ולספק שקיפות ושירותי מידע חדשים", כך אמר עופר בן ארצי, מנהל תשתיות ה-IT, הבורסה לניירות ערך

עופר בן ארצי, מנהל תשתיות ה-IT, הבורסה לניירות ערך. צילום: ניב קנטור

"לפני כמה שנים החלטנו על מעבר אסטרטגי לתשתיות מבוססות Linux. בין השאר, המעבר לפלטפורמת קוד פתוח יאפשר לנו לזרז את תעבורת הנתונים לקצבים מהירים יותר, של מיקרו-שניות ואף ננו-שניות", כך אמר עופר בן ארצי, מנהל תשתיות ה-IT, הבורסה לניירות ערך.

בן ארצי דיבר במליאה המרכזית בכנס Red Hat Forum Israel 2017. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נשא את הכותרת Make IT Happen, והוא נערך אתמול (ג'), באולם אירועים LAGO, ראשון לציון, בהשתתפות יותר מ-1,000 מקצועני IT, לקוחות ושותפיה העסקיים של החברה.

לדברי בן ארצי, "לבורסה לניירות ערך יש תפקיד חשוב בשוק והיא מניבה תרומה לכלכלה הישראלית. על בסיס המערכות שלנו, הממשלה עורכת הפרטות. הבורסה אף מהווה מגרש ביתי למשקיעים והיא לב שוק ההון המקומי".

פיתוח ולשדרוג מהיר של המערכות והתשתיות

בהיבט הטכנולוגי, ציין בן ארצי כי "הבורסה פועלת על בסיס סטנדרטים בינלאומיים. כל המסחר ממוחשב ועובד על תשתית טכנולוגית מתקדמת ויציבה, המהווה One Stop Shop. אנו כל הזמן מוסיפים עוד ועוד שירותים, כאשר מערכות המידע מהוות את 'רצפת הייצור' של הבורסה".

לדבריו, "אנו מביטים ובודקים כל הזמן את טכנולוגיות העתיד. כך, התחלנו פיילוט מבוסס טכנולוגיית בלוקצ'יין. העבודה באופן דיגיטלי מסייעת לנו לפעול להנגשת המידע ולספק שקיפות ושירותי מידע חדשים".

"אנו פועלים לפתיחות ובאופן דינאמי להרחבת הממשקים למערכות", אמר בן ארצי. "השנה השקנו אתר מאיה חדש, המאפשר לגשת לכל המידע של החברות. אנו פועלים לפיתוח ולשדרוג מהיר של המערכות והתשתיות".

"מצאנו ברד-האט (Red Hat) שותף לפני כמה שנים", סיכם בן ארצי. "החלטנו אסטרטגית לפני כמה שנים לסגור את המערכות הוותיקות ולהסב אותן ל-Linux. הסבנו את מערכות המסחר והסליקה – לכאלו העובדות על תשתיות רד-האט. אנו משתמשים בכלי רד-האט לטובת מיכון, בקרה, ניהול ואכיפה. השימוש בכלים אלה עוזר לנו לבחון את הפלטפורמות הבאות שאותן נטמיע".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים