עיריית פתח תקווה הטמיעה מערכת להתראה ולניהול מערך המצלמות

מערכת השו"ב, של אוקטופוס, הוטמעה במוקד העירוני, ותאפשר להעביר אליו את כמויות המידע שנאסף מהמצלמות במהירות וביעילות רבות יותר ● עלות הפרויקט נאמדת במאות אלפי שקלים

ענת שלומוביץ', מנמ"רית עיריית פתח תקווה. צילום: יח"צ

עיריית פתח תקווה השלימה בימים האחרונים פרויקט הטמעת מערכת שו"ב של אוקטופוס, המנהלת ושולטת על מערך מצלמות האבטחה הפרושות בעיר. כתוצאה מכך, ניתן להעביר למוקד העירוני את כמויות המידע הנאסף מהמצלמות, שהולכות וגדלות, במהירות וביעילות רבות יותר. עלות הפרויקט נאמדת במאות אלפי שקלים.

המערכת יושבת על פלטפורמת מיקרוסופט (Microsoft), שאוקטופוס משתפת אתה פעולה. היא מאפשרת קבלת התראות מלחצני המצוקה שנמצאים בלשכות העירייה השונות, וכן קבלת התראות מהרכזות לגילוי אש במבני העירייה ובמוסדות החינוך בעיר. המערכת עובדת בסביבה פתוחה, שמספקת גמישות בחיבור ממשקים, וניהול תגובה לאירועים באמצעות אפליקציות ייעודיות שמאפשרות שידור וידיאו חי וקשר למוקד. מעבר לכך, המערכת מנהלת את המשאבים בצורה יעילה, מוזילה משמעותית את עלויות החומרה, האחסון והתפעול, ומאפשרת רציפות תפקודית גבוהה בתפעול המוקד.

דוגמה להקפצת אירוע באמצעות מצלמה. מקור: עיריית פתח תקווה

דוגמה להקפצת אירוע באמצעות מצלמה. מקור: עיריית פתח תקווה

הפרויקט – חלק מתפיסה ארגונית כללית של העירייה

לדברי ענת שלומוביץ', מנמ"רית עיריית פתח תקווה, יתרון נוסף ולא פחות חשוב של המערכת הוא היותה בעלת יכולת פרו-אקטיבית ממוחשבת, שמאפשרת להגיב בזמן אמת על אירועים חריגים ולפעול במהירות.

הפרויקט ארך שנה, מתוכה חמישה חודשי פיילוט. במהלך ההטמעה נבנו ממשקים למערכות שונות, כגון צפייה במצלמות Hikvision ומערכת לחצני מצוקה FBI.

המערכת תשרת 60 משתמשים שעובדים במשמרות, שעוסקים בבקרה, מוקדנים, וכן מנהלי מחלקות ובכירים בעירייה. שלומוביץ' ציינה כי הפרויקט הוא חלק מתפיסה ארגונית כללית של העירייה, שכוללת פריסת סיבים אופטיים ברחבי פתח תקווה ושיפור השירות לתושב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים