האם ג'ק מא פוצח בקריירה מוזיקלית?

האיש העשיר ביותר בסין הקליט דואט עם זמרת סינית מפורסמת, שנועד ללוות סרט קצר חדש בכיכובו ● האם הקול שלו ערב לאוזן? אתם תשפטו

לאן הוא נעלם? ג'ק מא, מייסד ויו"ר עליבאבא הפורש. צילום: ממשלת רוסיה, www.kremlin.ru

בשבוע שעבר דווח שג'ק מא, המייסד ויו"ר הדירקטוריון של עליבאבא (Alibaba), יעשה בקרוב את הופעת הבכורה הגדולה שלו כשחקן, ויגלם את דמותו של מאסטר באמנות הלחימה העתיקה טאי צ'י בסרט קצר, שיכונה Gong Shou Dao (או או בקיצור GSD) – מילים במנדרינית שמייצגות את כלל אמנויות הלחימה הסיניות.

אבל עושה רושם שלאיש העשיר בסין יש הפתעה נוספת בשרוול: בסוף השבוע פרסם מא בחשבון הווייבו (Weibo) שלו קישור לדואט שהקליט עם הזמרת הסינית פיי וונג, שאמור להיות שיר הנושא לסרטו החדש, ושעונה לשם פנג צ'ינג יאנג. האיש העשיר ביותר בסין הוא מעריץ גדול של הזמרת המפורסמת: בשנה שעברה שילם מא בן ה-53 סכום עתק של 160 מיליון יואן – שהם כ-85 מיליון שקלים! – לוונג בת ה-48 על הופעה בשנחאי.

מא שיתף פעולה עם מגיבים אונליין שכתבו לו שמומלץ להסיר את השירה שלו מהסינגל, התלוצץ וענה שהמאזינים יכולים להתרגל לקולו אם רק יקשיבו לו מספיק זמן.

מסע פרסום יצירתי ליום הרווקים?

שחרורו של השיר מגיע ימים אחדים לפני יום הרווקים (Singles Day) הסיני, שחל ב-11 בנובמבר – שהוא גם המועד שנקבע ליציאת הסרט Gong Shou Dao, שצפוי לעלות לפלטפורמת הווידיאו הסינית Youku ביום זה.

הסרט והשיר עלולים להיחשד לפיכך כמסע קידום יצירתי במיוחד ליום הרווקים – יום שהתחיל במקור כאירוע קונטרה ל-וולנטיינס דיי המערבי, שנחגג בקרב צעירים סינים, אך מאז הפך לאירוע קניות שנתי מסיבי.

פלטפורמת הקניות אונליין של עליבאבא, Tmall, קיבלה ביום זה אשתקד 657 מיליון הזמנות, והענקית מסרה כי רשמה 120.7 מיליארד יואן (שהם 18.2 מיליארד דולר) בהיקף הסחורות ברוטו שמכרה באותו היום – עלייה של 32% לעומת יום הסינגלים של 2015.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים