עיצומים בשע"מ: שירותי מוקד התמיכה הטלפוני לעובדים ומייצגים מושבתים

הרקע לעיצומים הוא סכסוך מתמשך של ההסתדרות עם האוצר על שורה של נושאים, ביניהם דו"ח הכולל צעדי ייעול שהעובדים לא מוכנים להסכים להם כל עוד לא ידברו איתם ● בנוסף, תובעים עובדי שע"מ לצמצמם באופן דרסטי את היקף עובדי מיקור-החוץ, כולל יועצים ועובדים זמניים.

דורון דודו, יו"ר ועד עובדי שע"מ

עובדי שע"מ, זרוע המחשוב של רשות המיסים, מחריפים מהבוקר את העיצומים ברשות המיסים ומשבשים את העבודה.

העובדים משביתים את כל שירותי התמיכה הטלפונית של הרשות, המשמשים את עובדי הרשות ואת המייצגים שעובדים עם הרשות. כמו כן הודיעו כי לא יתקנו תקלות במידה ותהיינה.

הרקע לעיצומים הוא סכסוך מתמשך של ההסתדרות עם האוצר על שורה של נושאים, ביניהם דו"ח של מקינזי (McKinsey) שהוגש לממשלה הכולל צעדי ייעול שהעובדים לא מוכנים להסכים להם כל עוד לא ידברו איתם. בנוסף, תובעים עובדי שע"מ לצמצמם באופן דרסטי את היקף עובדי מיקור-החוץ, כולל יועצים ועובדים זמניים.

דורון דודו, יו"ר ועד עובדי שע"מ אמר הבוקר כי "אם עד הערב, לא תושג הסכמה עם האוצר לגבי התביעות של העובדים, החל ממחר בבוקר לא נאפשר לאף עובד חיצוני יועץ או סטודנט להיכנס לבניין". לדבריו, הם נאלצים לנקוט בצעדים חריפים אלו בלית ברירה, מאחר וכל המגעים עם ההנהלה לא נשאו פרי.

יצוין כי עובדי שע"מ השתתפו בשבוע שעבר בעיצומים עליהם הכריזו ועד העובדים הארצי של מס הכנסה ורשות מקרקעי ישראל. במסגרת העיצומים, הם השביתו את כל השירותים שקשורים בפניות למשתכן, לא הנפיקו אישורי פטור מס במקור ועוד. זאת על רקע דו"ח מקיניזי.

מדוברות שע"מ נמסר כי "הרשות פועלת לצמצום הפגיעה בשירות ללקוחות הרשות ומטפלת בנושא. ברשות מציינים כי הסכסוך הוא מול משרד האוצר ולא נגד הרשות. יצוין כי שע"מ פועלת מזה כמה חודשים ללא מנכ"ל קבוע בעקבות פרישתו של המנכ"ל הוותיק, שעיה בנימין. הממשלה אישרה לרשות להקים ועדת איתור לבחירת המנכ"ל, ופטרה אותה מהליך מכרז כחוק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים