שתי משרות חמות ברשות האוכלוסין: CTO ומנהל פיתוח יישומים

מדובר בשתי משרות חדשות, שלא היו מאוישות עד כה ● מועד סיום המכרז הוא סוף החודש הנוכחי, אולם נראה שהוא יוארך

אורן אריאב, מנמ"ר סמנכ"ל טכנולוגיות דיגיטליות ברשות האוכלוסין וההגירה. צילום: קובי קנטור ז"ל

רשות האוכלוסין וההגירה מחפשת בימים אלה מועמדים איכותיים לשתי משרות חדשות וחמות: מנהל הטכנולוגיות הראשי ומנהל פיתוח היישומים. שתי המשרות לא היו מאוישות עד כה והן נפתחו במסגרת תקנים חדשים שהוקצו לרשות. שני המועמדים שייבחרו יהיו תחת אחריותו של מנמ"ר הרשות, אורן אריאב.

מועד סיום המכרזים הוא סוף החודש הנוכחי, אולם הוא ככל הנראה יידחה, כדי לאפשר לעוד מועמדים לגשת. מדובר במשרות מלאות במסגרת שירות המדינה, על כל המשתמע מכך. הדירוגים של מנהל הטכנולוגיות הראשי הוא 41-43 בדירוג המח"ר ודירוג 41-43 מהנדסים.

תחומי העיסוק והדרישות למשרות

המועמד שייבחר לתפקיד ה-CTO יעסוק בתחומים הבאים: שותפות לקביעת החזון והארכיטקטורה בתחומי מערכות המידע, ואחריות לתכנון וביצוע הארכיטקטורה של מערכות המידע במשרד, בהיבטים של פריסה, טופולוגיה, כלים, מערכי תשתית, תקשורת ובסיסי נתונים. בנוסף, הוא יעסוק בבחינת טכנולוגיות קיימות וחדשות ובהתאמתן לתחומי פעילות האגף, המלצה על שדרוג או החלפה של טכנולוגיות, ובחינת משמעויות בהיבטי עלות-תועלת וביחס למגמות קיימות ועתידיות.

דרישות המשרה הן תואר אקדמי במערכות מידע או מדעי המחשב; 200 שעות במצטבר של קורסים טכנולוגיים או קורסי ניהול בתחום מערכות המידע; ניסיון מעשי של חמש שנים לבעלי תואר ראשון או ארבע שנים לבעלי תואר שני, של שבע שנים לטכנאים ושל שש שנים – להנדסאים.

המועמד שייבחר למשרה השנייה, מנהל פיתוח היישומים, יהיה אחראי על פיתוח, יישום והטמעת הפרויקטים הממוחשבים של הארגון; הנחיית קבוצת עובדים מקצועיים, ביניהם מנהלי הפרויקטים וצוותי העבודה בתחומי היישום; קביעת סדרי עדיפות ולוחות זמנים של הפרויקטים; וייעוץ לעובדי המשרד בכל הדרגים.

גם פה, הדירוג הוא של עובדי מדינה 41-43 מהנדסים, או מח"ר, ודירוג 13 הנדסאים. הדרישות העיקריות הן תואר אקדמי במדעים או הנדסת תעשיה וניהול; קורס ניתוח מערכות בהיקף של 100 שעות לפחות; ניסיון בניהול פרויקטים בתחום היישומים; ידע וניסיון קודם; וקורס CIO.

לפרטים נוספים לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים