דוד גרנות, היו"ר הזמני של בזק, עוכב לחקירה – ושוחרר

גרנות עוכב לחקירה ביחידת להב 433 בפרשה אחרת, שאיננה פרשת בזק ● החברה מסרה על העיכוב לבורסה ● לאחר החקירה הוא שוחרר ללא מגבלות ורשאי לשוב לעבודתו בבזק כרגיל

דוד גרנות, יו"ר הדירקטוריון הזמני של בזק. צילום: עופר חן

היו"ר הזמני של בזק, דוד גרנות, עוכב היום (ב') לחקירה במשטרה – אם כי לא בפרשת בזק, שנחקרת מזה כחודשיים, אלא בפרשה אחרת. לאחר החקירה הוא שוחרר ללא מגבלות ורשאי לשוב לעבודתו בבזק כרגיל.

בזק דיווחה על חקירתו של גרנות בהודעה לבורסה. על פי ההודעה, שפורסמה באתר הבורסה בשעות הצהרים, "כפי שנמסר לחברה לפני זמן קצר, ממלא מקום יו"ר דירקטוריון החברה, דוד גרנות, עוכב לחקירה בידי משטרת ישראל".

בהודעה נכתב כי "נכון למועד הדיווח, אין בידי החברה כל מידע אודות מהות החקירה, נסיבותיה ותוכנה, אולם כפי שנמסר לחברה, החקירה אינה קשורה אליה, ובכלל זה היא אינה קשורה לנושאים הנחקרים במסגרת חקירת רשות ניירות ערך אודותיה דיווחה החברה ביום 20 ביוני 2017 ובדיווחים עוקבים".

ההודעה פורסמה בעקבות עיכובם לחקירה הבוקר של חמישה אנשי עסקים על ידי יחידת להב 433 של המשטרה. החשדות בפרשה הן בשורה של סעיפים – ביצוע עבירות על חוק איסור הלבנת הון, זיוף מסמך, שימוש במסמך מזויף, רישום כוזב במסמכי תאגיד, מרמה והפרת אמונים בתאגיד, שיבוש הליכי משפט ומתן שוחד.

כאמור, החקירה לא קשורה לפרשת בזק, בה נחקרים בכירים בחברה, בהם היו"ר, שאול אלוביץ', המנכ"לית, סטלה הנדלר, ואחרים בעבירות ניירות ערך. עם זאת, מדובר בעוד פרשה ששמו של בכיר בחברה נקשר בה.

גרנות בן ה-70 מונה לתפקיד לאחר שהחלה הפרשה ואלוביץ' הורחק ממשרדי בזק. הוא משמש דירקטור בבזק ובעברו כיהן כמנכ"ל הבנק הבינלאומי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים