קרין אייבשיץ-סגל מונתה למנכ"לית מרכזי הפיתוח של אינטל ישראל

אייבשיץ-סגל תמשיך בתפקידה כסמנכ"לית בקבוצת Manufacturing Validation Engineering של אינטל העולמית ● היא תחליף את רן סנדרוביץ', שפרש לטובת תפקיד בכיר בחברה העולמית

קרין אייבשיץ-סגל, מנכ"לית מרכזי הפיתוח של אינטל בישראל. צילום: שלמה שהם

קרין אייבשיץ-סגל מונתה למנכ"לית מרכזי הפיתוח של אינטל (Intel) ישראל. אייבשיץ-סגל תהיה אחראית על פיתוח אסטרטגיה והכנת מרכזי הפיתוח, שמעסיקים 7,000 עובדים, לאתגרי העתיד. היא תחליף את רן סנדרוביץ', שפרש ממנו באחרונה לטובת ניהול מוצרי המחשוב הנייד באינטל העולמית.

מנכ"ל מרכזי הפיתוח הוא אחד משלושת התפקידים הבכירים ביותר בהנהלת אינטל ישראל, לצד מנכ"ל החברה, יניב גרטי, ומנכ"ל מפעלי הייצור, דני בן עטר. מרכזי הפיתוח בארץ – הממוקמים בירושלים, בחיפה, ביקום ובפתח תקווה – אחראים לפיתוחם של כמה מהמוצרים המשמעותיים ביותר של אינטל העולמית, ובראשם מעבדי דור העתיד.

מאז שהצטרפה לאינטל כמפתחת תוכנה ב-2001, אייבשיץ-סגל התמקדה בפיתוח מוצרים, מערכות ותשתיות, כלים ותהליכים, ומילאה תפקידי ניהול רבים בחברה. בתפקידה הנוכחי היא משמשת סמנכ"לית בקבוצת Manufacturing Validation Engineering של אינטל העולמית ומובילה ארגון גלובלי המפתח פתרונות משולבי חומרה ותוכנה לעולם הבדיקות של מוצרי אינטל. היא תמשיך בתפקידה זה לצד תפקידה החדש.

"נמשיך ליצור המצאות שיגיעו לכל פינה בעולם"

אייבשיץ-סגל ציינה כי "מרכזי הפיתוח של אינטל ישראל הם עמוד תווך של חדשנות עבור החברה העולמית, עם מורשת מפוארת של מוצרים ששינו את עולם המחשוב למרכזי הפיתוח שלנו יש אחריות גדולה להמשיך וליצור בשנים הבאות המצאות ופיתוחים שיגיעו לכל פינה בעולם".

"המינוי של אייבשיץ-סגל מעיד על חשיבות מרכז הפיתוח הישראלי לאינטל העולמית", ציין אמיר פינטוך, סגן נשיא בכיר ומנהל קבוצת Platform Engineering Group באינטל.

גרטי אמר כי "אינטל ממשיכה במימוש היותה חברת דאטה ולמרכזי הפיתוח של אינטל ישראל תפקיד חשוב בחזון זה. לתפקיד מנהל מרכזי הפיתוח יש חשיבות גדולה בכדי לגרום לזה לקרות, ולכן בחרנו באייבשיץ-סגל, שיכולה להמשיך ולהוביל את מרכזי הפיתוח לשלב הבא".

אינטל היא חברת ההייטק הגדולה בישראל, עם יותר מ-10,000 עובדים. החברה עוסקת במגוון גדול של תחומים טכנולוגיים כמו מחשוב, קישוריות, בינה מלאכותית, סייבר, חישה ובינה ועוד. אינטל מפעילה בישראל ארבעה מרכזי פיתוח, לצד מפעל לייצור מעבדים בקריית גת.

תחום נוסף בו עוסקת החברה הוא רכבים אוטונומיים, בין היתר באמצעות מובילאיי (Mobileye), שעל השלמת עסקת רכישתה פרסמו שתי החברות בשבוע שעבר. אינטל ומובילאיי יעלו בקרוב על הכבישים בישראל, באירופה ובארצות הברית כ-100 רכבים אוטונומיים לצורך ניסוי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים