קבוצת יעל תשווק את פלטפורמת ה-API לארגונים דיגיטליים של טיבקו

הפלטפורמה מכסה את מחזור החיים השלם שלו. בכך היא מאפשרת למשתמשים ליצור, לשלב ולנהל APIs בפתרון אחד

שי גנות, מנהל אגף התהליכים העסקיים של קבוצת יעל. צילום: יח"צ

קבוצת יעל (Yael Group) החלה לשווק בישראל את Mashery Enterprise, פלטפורמת ה-API החדשה של טיבקו (Tibco), שמיועדת לארגונים דיגיטליים.

ביעל אומרים שהפלטפורמה לא מבצעת רק ניהול API מסורתי אלא מכסה את מחזור החיים השלם שלו. בכך היא מאפשרת למשתמשים ליצור, לשלב ולנהל APIs בפתרון אחד. הפלטפורמה זמינה כמנוי לתוכנה כשירות (SaaS).

הפתרון מאפשר למשתמשים ליצור, להרחיב, לנטר ולהפיץ בקלות את ה-APIs שלהם, כמו גם לחשוף נתונים ושירותים לשיתוף עם מפתחים, על מנת להרחיב את נתח השוק וליצור הכנסות חדשות.

משתמשי הפלטפורמה יכולים לבנות ולבדוק APIs, להגדיר מדיניות בקרה, לנייד APIs בין סביבות ולנטר את השימוש בהם.

לדברי החברה, מדובר בפתרון אחד מבוסס ענן שתומך בצרכים בסיסיים של אינטגרציית API, כגון מיקרו-שירותים וניתוב, ופונקציונליות של טרנספורמציה; הוא מספק גישה מלאה ליישומים עסקיים מרכזיים, נתונים וארכיטקטורות מוכוונות שירותים קיימים (SOA); הפתרון כולל תמונה אחת של כל ה-APIs והאינטראקציות ביניהם, שמגשרת על פערים בין קבוצות מחשוב מתחומים עסקיים שונים; וכולל מאפיינים מתקדמים ל-API, שתומכים בריבוי ערוצים ובארגונים דיגיטליים.

"השימוש ב-API צומח ונעשה מתוחכם יותר. מכאן הצורך לפתח פלטפורמה לניהולו, שמציעה את כל היכולות הדרושות, כגון יצירת API, אינטגרציה וניהול בשירות מבוסס ענן", אמר שי גנות, מנהל אגף התהליכים העסקיים בקבוצת יעל. "על מנת למלא את הצרכים המגוונים והמפתחים של עסקים דיגיטליים, פלטפורמת ניהול API צריכה לספק יכולות כגון ניתוח מתקדם וטרנספורמציה, שבעבר היו בתחום ההתמחות של פתרונות האינטגרציה. Mashery Enterprise מרחיב את ההגדרה המסורתית של ניהול API עם יכולות שתומכות בפלטפורמה במהלך כל מחזור החיים שלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים