"ארגונים נדרשים לניראות על מנת להגן על עצמם טוב יותר"

"במקרים רבים ארגונים בוחרים לא להתמודד עם אתגרי האבטחה הרבים שלהם, ומעדיפים 'לשים פלסטרים'", כך אמר בני פלח, מנהל פעילות ישראל, קפריסין ויוון בפורטינט

בני פלח, מנהל פעילות ישראל, קפריסין ויוון בפורטינט. צילום: ניב קנטור

"ארגונים נדרשים לנראות ברמת התשתיות והתקשורת, על מנת להגן בהצלחה על שטחי התקיפה המורכבים, הנוצרים כתוצאה מהגידול המהיר והמתמשך של התקני האינטרנט של הדברים", כך אמר בני פלח, מנהל פעילות ישראל, קפריסין ויוון, פורטינט (Fortinet).

פלח דיבר באירוע של SecureWave. האירוע, Data Center on the Safe Side, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ב'), במלון הרודס, הרצליה פיתוח, בהשתתפות יותר מ-150 מנהלי אבטחה, תקשורת ותשתיות.

מחזורה הכספי של ענקית האבטחה עמד בשנה החולפת על 1.3 מיליארד דולר, ולה 4,650 עובדים, ציין. לדברי פלח, "אחד האתגרים העומד כיום בפני מנהלי אבטחת המידע בארגונים, הוא הצורך להגן על תשתיות עתירות ביצועים".

"במקרים רבים, ארגונים בוחרים לא להתמודד עם אתגרי האבטחה הרבים שלהם, אז הם מעדיפים 'לשים פלסטרים'. הם שוכחים כי המשאב החשוב ביותר בארגונים הוא הדטה סנטר – ומשם בעיקר תבוא הרעה – ולא מהאינטרנט".

לדבריו, "נדרש לבקר את התעבורה ברשת הארגונית, אולם יש לעשות זאת בלא לפגוע בחוויית המשתמשים. אנו נותנים מענה לשיהוי הנעשה בשל הצורך של רכיב האבטחה לעבד את התעבורה ולהעבירה הלאה: בעוד שהמתחרים שלנו מספקים שיהוי של 100 עד 70 מיקרו שניה, הרי השיהוי של פורטינט עומד על 2-5 מיקרו-שניה.

לאבטח את שטח התקיפה הגדל

"מארג האבטחה (Security Fabric) של החברה", אמר פלח, "נועד להגן על ארגונים מפני איומי הסייבר הגדלים בהתמדה. המתקפות האחרונות על מערכות אינטרנט של הדברים חשפו את הנפח ואת הקלות שבה מיליארדי התקנים יכולים להפוך לנשק אשר ישמש לשיבוש הכלכלות הדיגיטליות של מדינות שלמות ומיליוני משתמשים".

"בעיות אלו מתרבות עקב היעדר מאפייני אבטחה בסיסיים והיעדר יכולות ניהול הקיימות בהתקני אינטרנט של הדברים רבים. מדובר באתגר רציני עבור ארגונים שבהם הנתונים צריכים להישאר מאובטחים, כאשר הם חוצים סוגים רבים של התקנים וסביבות – החל מטאבלטים ועד ליישומי ענן".

"המוצרים הנקודתיים הנוכחיים ופתרונות של פלטפורמות אבטחה חסרים את הנראות ואינטגרציית רשת רחבה יותר, הדרושות על מנת לראות את הסיכונים, ועל אחת כמה וכמה לאבטח את שטח התקיפה הגדל", ציין.

פלח סיכם באומרו כי "מארג האבטחה של פורטינט נמצא בשימוש על ידי ארגונים תעשייתיים וארגונים ממשלתיים מהגדולים בעולם במטרה לאבטח את מערכות ה-IT הקריטיות שלהם".

"אנו מספקים יכולת להבין ולהגן על התשתיות מפני האיומים המתרבים. על מנת להגן בהצלחה על המחשוב הארגוני, ארגונים צריכים להטמיע מארג אבטחה אשר משדרג את התשתית כולה ומאפשר לקבל נראות מקיפה, סגמנטציה והגנת קצה-לקצה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים