"השלב הבא בדטה סנטר: חיבור תשתיות ה-IT והתקשורת לאבטחת מידע"

"ארגונים נדרשים כיום לדטה סנטר שיענה לא רק על בעיית הביצועים, אלא שגם יהיה מאובטח", כך אמר מורן ג'רסי, מנכ"ל SecureWave

מורן ג'רסי, המנכ"ל הפורש של קבוצת אקסלוסיב נטוורקס. צילום: ניב קנטור

"ארגונים נדרשים לעבור שלב בעת בניית הדטה סנטר שלהם, או כאשר הם מעדכנים ומחדשים את זה הקיים. עליהם לערוך חיבור בין העולם של תשתיות ה-IT עם עולמות התקשורת ואבטחת מידע, על מנת להפיק יותר ערך מוסף. מדובר במהלך שהוא לא רק הגיוני והוא בבחינת 'נחמד שיש' – אלא כורח המציאות", כך אמר מורן ג'רסי, מנכ"ל SecureWave.

ג'רסי דיבר בפתחו של אירוע Data Center on the Safe Side. האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ב'), במלון הרודס, הרצליה פיתוח, בהשתתפות יותר מ-150 מנהלי אבטחה, תקשורת ותשתיות.

לדברי ג'רסי, SecureWave הוקמה בשנת 2011 על ידו, והיא מתמחה בהפצת פתרונות אבטחת מידע ותשתיות IT. "תחום הפעילות העיקרי שלנו היה אבטחת מידע, עם הפצת פתרונות של ספקיות אבטחה המובילות בתחום, ביניהם זה של פורטינט (Fortinet), FireEye, נוטניקס (Nutanix), LogRhythm ,Infobox ואלוט (Allot Communications)".

באוקטובר 2016, אמר, "הרחבנו את מעגל הפתרונות אותו אנו מפיצים, ונכנסנו לפעול בעולם הדטה סנטר הארגוני. חתמנו על הסכם הפצה בישראל עם אריסטה (Arista). היצרניות הללו הן 'חומר הגלם' שלנו".

צילום ועריכת וידיאו: ליאור רובינשטיין

לדבריו, "אריסטה מספקת פתרונות תקשורת לתחום הרישות של הדטה סנטר (Networking  Data Center). הפעילות המשותפת עם אריסטה היא חלק ממהלך אסטרטגי של החברה להרחבת תחומי הפעילות בה היא עוסקת. החברה התמקדה בתחום אבטחת המידע ובשנה החולפת הרחיבה את פעילותה גם לתחום האחסון, ועם החתימה עם אריסטה – גם לתחום התקשורת".

"ארגונים נדרשים כיום לדטה סנטר שיענה לא רק על בעיית הביצועים, אלא שגם יהיה מאובטח. פתרונות פורטינט ואריסטה מתממשקים האחד לשני", אמר ג'רסי. "אנו המפיץ היחידי בארץ הפועל בשני העולמות, והלקוח הארגוני נהנה מהשילוב הזה, כי הוא מקבל פתרון העובד בסינכרון".

הוא הוסיף כי "אריסטה מאפשרת האצה דרמטית של ביצועי הפיירוול בכלל וזה של פורטינט בפרט. שילוב של שתי יצרניות מובילות בתחומן מקנה ביצועים טובים לדטה סנטר מאובטח, עם צמצום מינימלי של זמני השיהוי".

לשנות את נתחי השוק

"היינו מעורבים בכמה פרויקטים בהם הוטמעו הפתרונות המשולבים שלך אריסטה ופורטינט", ציין ג'רסי. "הלקוחות קיבלו את מירב התועלות: צמצום זמני שיהוי, אחידות בפתרון, התממשקות מהירה והתקנה קלה. הצלחנו לשנות את נתחי השוק של שתי החברות".

כחברת הפצה, אמר ג'רסי, "אנו נמצאים בין העולמות. מצד אחד, מול ספקיות ה-IT הבינלאומיות, ומצד שני, מול 350 השותפים העסקיים, המשווקים והאינטגרטורים של הפתרונות. אנו מחברים בין העולמות הללו, לטובת הלקוח הארגוני – עם ליווי טכני לפני ואחרי מכירה, ציוד הדגמה, מלאי זמין ופלטפורמה שיווקית".

"היינו שותפים לכמה פרויקטים", אמר ג'רסי, "ביניהם זה של סלקום שנכנסה במאי השנה לתחום הגנת הסייבר לארגונים והשיקה מערך סייבר מתקדם לאבטחה כוללת לעסק. פתרון שמאפשר הגנה על הארגון מקצה לקצה תחת השם 'סייבר 360'. היא מאפשרת ניהול מערכת ההתרעות והגנת הסייבר בכל רגע נתון וזאת באמצעות פורטל סייבר מתקדם, המספק תמונה כוללת ובזמן אמת של כלל מוצרי הסייבר הפעילים, תחת מסך אחד, בעברית ובממשק ויזואלי וגרפי מתקדם שניתן לגשת אליו מכל מסך ובכל עת. עוד היינו שותפים לפרויקטים רבי היקף בפרטנר ובבזק בינלאומי".

"אנו עוסקים באיתור יצרנים וטכנולוגיות מתקדמות ברחבי העולם וייצוגן בישראל תוך התאמה לדרישות המיוחדות של שוק ה-IT המקומי, ומעוניינים להציע ללקוחותינו סל פתרונות מלא לסביבת מחשוב הענן והדטה סנטר", סיכם ג'רסי. "ארגונים בישראל החלו להפנים את החשיבות שבחיבור העולם של תשתיות ה-IT עם עולמות התקשורת ואבטחת מידע".

מתעניינים בדטה סנטרים? רוצים לשמוע עוד? הירשמו לכנס Data Center של אנשים ומחשבים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים