גל מרדר, טריינלוג'יק: "יותר חברות בישראל עוברות ל-Java"

לדברי מרדר, מייסד ומנכ"ל החברה, "התועלת העיקרית מהפיתוח בשפה זו היא אקו-סיסטם רחב ביותר של פרויקטי קוד פתוח, התומכים באתגרים והצרכים שחוזרים על עצמם בעולם הפיתוח"

גל מרדר, מייסד ומנכ"ל טריינלוג'יק. צילום: ניב קנטור

"שפת הפיתוח Java נפוצה בעולם וכך גם בישראל. אנו מבחינים ביותר ויותר חברות ישראליות עוברות מ-.NET ל-Java", כך אמר גל מרדר, מייסד ומנכ"ל טריינלוג'יק (Trainologic).

מרדר דיבר בפתחו של כנס We are Jammin JAVA. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך בשיתוף טריינולוג'יק. הכנס נערך היום (ג') ומחר (ד') באולם Yes Planet בראשון לציון, בהשתתפות מאות מקצועני פיתוח, והוא נערך במתכונת של סמינר מקצועי.

צילום ועריכת וידיאו: ליאור רובינשטיין

לדברי מרדר, "יתרונות השימוש ב-Java הם מגוון פרויקטי קוד פתוח, העומדים לרשות המפתחים. בנוסף, נצבר ניסיון רב בקרב קהילת המפתחים".

לדבריו, "התועלת העיקרית מהפיתוח בשפה זו היא אקו-סיסטם רחב ביותר של פרויקטי קוד פתוח, התומכים באתגרים והצרכים שחוזרים על עצמם בעולם הפיתוח".

על פי מרדר, "אנו רואים את Java חזקה במענה לכמה צרכים. אחד מהם הוא בעולם האנטרפרייז, בו יש יותר התממשקות עם מערכות חיצוניות וצרכים לא פונקציונליים שהמערכות נדרשות לתמוך בהן. פה, הוותק של Java מסייע למענה לצרכים אלה – התממשקות עם מערכות Legacy (מורשת) או מערכות אבטחת מידע בארגון, לצד מענה ועמידה ברגולציות השונות".

מענה מלא בעולם הפיתוח של תשתיות ואפליקציות

תחום חדש יחסית, ציין מרדר, "הוא סיוע למפתחים לפתח בעולם ה-Big Data, שם רוב הכלים הפופולריים, דוגמת Hadoop ו-Spark – נכתבו ב-Java ".

טריינולוג'יק, אמר מרדר, "היא חברת ייעוץ, המספקת זה תשע שנים שלושה סוגי שירות: הדרכה בפיתוח, ייעוץ  ופיתוח. הפעילות של החברה היא סביב עולמות תוכן, בהם Java ,Scala – שפה מודרנית העושה ההדרה ל-JavaScript ,Java ועולמות ה-DevOps. אנו מסייעים לארגונים לפתח בעולם ה-Java – אם בייעוץ ואם בסיוע בפיתוח. בין לקוחותינו נמנות חברות דוגמת אמדוקס (Amdocs), אאוטבריין (Outbrain), בנק הפועלים, צ'ק פוינט (Check Point), ורינט (Verint) ו-RSA".

מרדר סיים בציינו כי "מגוון הפעילויות שלנו לצד פעילות החברה בעולם ה-Java, מאפשר לנו כחברה לתת ללקוחות הארגוניים מענה מלא בעולם הפיתוח של תשתיות ואפליקציות".

"החברה קמה בשנת 2009 ומונה כיום 60 עובדים. אנו נמצאים במגמת צמיחה, גייסנו עובדים השנה ומגמת הגיוס נמשכת: עד סוף שנת 2017 נמנה כ-80 עובדים. נגיע ללקוחות חדשים וגם נעמיק את הפעילות בקרב לקוחות קיימים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים