"שינינו את תמהיל הפעילות – כיום הרוב מבוסס IT"

"פעולות בסיסיות כמו הפקדת מזומן ופריטת מטבעות, מבוצעות בפשטות באמצעות האפליקציה ומערכות חכמות בתוך בית העסק או בסמוך אליו בקלות, בביטחון וביעילות", כך אמר איתי זימן, מנמ''ר ברינקס

איתי זימן, מנמ''ר ברינקס ישראל. צילום: יח"צ

"עד היום, זה שנים רבות, היינו חברה שהובילה כסף ממקום למקום. לפני ארבע שנים החלטנו למנף את עצמנו והתחלנו במהלך לשינוי תמהיל הפעילות שלנו: כיום ההובלה הפיזית של כסף מהווה 25% מהיקף העסקים של החברה, ואילו שירותים מבוססי טכנולוגיה מהווים 75% מהפעילות", כך אמר איתי זימן, מנמ"ר ברינקס.

זימן השתתף ברב-שיח שנערך באחרונה לקראת כנס בנושא. הכנס, BI&Big Data 2017, ייערך ביום א', ה-25 ליוני, באולם אירועים LAGO בראשון לציון. את רב השיח הנחה יהודה קונפורטס, העורך הראשי של אנשים ומחשבים.

לדברי זימן, "היום הבנקים מצמצמים שירותים וסניפים. לכל סניף אנו מספקים 40 שירותים חדשים. כך, נוצר מצב בו אנחנו מתחילים לצבור נתונים יותר מהבנקים. אנחנו מספקים שירותים בנקאיים, הלקוחות הם תחנות דלק, מלונות ומרכולים. אנו בונים מחסן נתונים ארגוני, עם כמות מידע עצומה, תוך איחוד עמודי המידע הנפרדים. אנו לוקחים בעלות על המידע, מטייבים ומאבטחים אותו".

המחסור במזומן, אמר זימן, "משפיע על כולנו: לעיתים רבות למוכר אין עודף להחזיר על שטר גבוה, דבר המצריך מצרכנים רבים להשתמש בכרטיס האשראי בסכומים נמוכים. בנוסף, בעלי עסקים רבים צריכים למצוא פתרונות כדי להפקיד את הפדיון היומי מבלי לבזבז זמן רב בסניף הבנק".

בקלות, בביטחון וביעילות

"ברינקס ישראל השיקה באחרונה כמה פתרונות טכנולוגיים, לוגיסטיים, מאובטחים שיהפכו את חייהם של בעלי העסקים בישראל לרגועים ויעילים יותר", ציין, "כי הם מספקים ניהול מזומן עבור בעלי עסקים המתמודדים עם סוגיות אלה כל יום".

כך, ציין זימן, "ברינקס CompuSafe היא מערכת כספת חכמה, המותקנת אצל הלקוח, ומאפשרת לבעל העסק להפקיד את המזומן בנוחות, קלות ומהירות מבלי לצאת מהעסק".

"הכספת החכמה מעבירה בכל זמן נתון את דיווחי הכסף שהופקד בה לזיכוי בבנק (טרם העברתו הפיזית לבנק) ומעלה את הנתונים לתיק הלקוח באפליקציית ברינקס. כך בעל העסק יכול לעקוב בזמן אמת על הכסף המופקד בכספת. תהליך הפקדת המזומן הופך ממוחשב, יעיל ובטוח".

פתרון נוסף, ציין, "הוא ברינקס CompuSafe Mall – כספת חכמה המותקנת במרכזי קניות ברחבי הארץ ומאפשרת למאות בעלי העסקים במרכז הקניות ליהנות מהשירותים של ברינקס במתחם הקניון. כל לקוח יכול לעבור במתחם העסקים של ברינקס ולהפקיד את המזומן סביב השעון".

"באמצעות טכנולוגיות אלו", סיכם, "אנו מאפשרים לייעל את תהליך הפקדת הפדיון ופריטת המזומן ולהפכו בטוח יותר לבעל העסק, לעובדיו וללקוחותיו. פעולות בסיסיות כמו הפקדת מזומן ופריטת מטבעות מבוצעות בפשטות באמצעות האפליקציה ומערכות חכמות בתוך בית העסק או בסמוך אליו בקלות, בביטחון וביעילות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים