מנמ"ר מובילאיי חושף: האתגרים מאחורי הטכנולוגיה ששווה 15 מיליארד דולר

מהו האתגר התשתיתי המרכזי שעמד בפני אנשי מובילאי, שנמכרה באחרונה לאינטל, בבואם להרחיב את המערכת, כך שתעמוד בעומסים גבוהים הרבה יותר? מנשה נוריאל, מנמ"ר החברה, מספר

מנשה נוריאל, מנמ''ר מובילאיי. צילום: ניב קנטור

"האתגר שעמד בפנינו היה כיצד להרחיב את המערכת, כך שהיא תעמוד בעומסים של 100, 150, ובעתיד גם 200 גיגה-בייט לשניה – בלא החלפת תשתיות המתגים", כך אמר מנשה נוריאל, מנמ"ר מובילאיי (Mobileye).

נוריאל דיבר בפאנל לקוחות שנערך במסגרת כנס שערך הסניף הישראלי של ג'וניפר (Juniper Networks). הכנס, Cloud Transformation Summit, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ג'), באולם אירועים LAGO, ראשון לציון, בהשתתפות מאות מלקוחות החברה ושותפיה העסקיים.

מובילאיי הישראלית עמדה באחרונה במרכז החדשות, לאחר שנרכשה על ידי אינטל (Intel) בעסקת ענק, בשווי של 15.3 מיליארד דולר. לדברי נוריאל, הטכנולוגיה של החברה הירושלמית "מוטמעת במחשב המכונית, ונמצאת כיום ב-15 מיליון כלי רכב. אנו מסוגלים לזהות נתיבים, לזהות כלי רכב לפני ולצד המכונית, לזהות תמרורים ואנשים בחזית הרכב".

לדבריו, "מובילאיי עובדת על טכנולוגיה לנהיגה אוטונומית, והייחודיות שלה הוא שבמקום ראייה חזיתית, אנו מספקים ראייה היקפית של כלי הרכב ויכולת לזהות מה קורה סביבו".

האתגר הטכנולוגי, הסביר, "היה בצורך לתמוך בנפחי האחסון שהטכנולוגיה שלנו דורשת, ויכולות העיבוד הנובעות מכך: שמונה מצלמות מייצרות נפח נתונים רב הדורש טיפול ועיבוד".

לכן, אמר נוריאל, "בחרנו ליצור 'עמודים', כאשר האחסון הוא בתחתית, ויחידות העיבוד והייצור ביניהן. ככה ניתן להתרחב ולהגיע לקיבולות המתוכננות". הוא סיכם באומרו כי "בדרך זו אנו יכולים להרחיב את המערכת לטובת עמידה בעומסים – בלי להחליף את תשתיות המתגים".

איציק מלכה, מנכ"ל ג'וניפר ישראל. צילום: ניב קנטור

איציק מלכה, מנכ"ל ג'וניפר ישראל. צילום: ניב קנטור

איציק מלכה, מנכ"ל ג'וניפר ישראל, פתח את הכנס באומרו כי "אנו פועלים בשלושה אזורים. האחד, הדטה סנטר והענן. אנו מטפלים בתשתיות הקיימות, מספקים להן מיכון וחיבור לענן, עם ארכיטקטורה גמישה, SDN וניתוח הרשת".

"האזור השני הוא אבטחת הרשתות ברמה הווירטואלית והפיזית, עם הגנת אנטי-נוזקה דינאמית, ואבטחת מידע מוגדרת-תוכנה. האזור השלישי הוא אספקת ביצועים גבוהים לרשתות WAN, באופן אג'ילי, ועם רציפות תשתיתית ותהליכית בין הענן והדטה סנטר".

הוא מנה בין לקוחות החברה בישראל את אינקפסולה, פלייטיקה (Playtika), יבמ (IBM), פרטנר, פלאפון וקבוצת בזק, לצד הטכניון, רשת אורט והאוניברסיטה הפתוחה.

"הסניף המקומי נמצא בתנופת גידול. סיימנו באחרונה גיוס נוסף של כוח אדם. ג'וניפר תמיד הייתה ממוצבת בישראל כחברה חדשנית המאתגרת את חברות התקשורת הקיימות. אנו מביאים פתרונות יצירתיים בתחומי הליבה בהם אנו פועלים", סיכם מלכה.

"השנה נצמח יותר מקצב גדילת השוק, וכן נגדיל את נתח השוק שלנו, תוך שנתמקד על חוויית השימוש של הלקוחות לצד מתן יכולת ללקוחות לפעול בשתי הסביבות – בדטה סנטר הפנימי, ובענן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים