טלדור מבצעת פרויקט לשדרוג המערכות של בתי העלמין הצבאיים

הפרויקט, שהיקפו הוא יותר ממיליון שקלים, כולל שינוי ועדכון רכיבים, הסבת מאות אלפי נתונים ומפות חדשות ● עוד יפותחו במסגרתו תמיכה ב-"היכל הזיכרון" וממשקים לאתר יזכור

הנצחת החיילים - בעזרת פרויקט של טלדור. צילום אילוסטרציה: Natsia, BigStock

טלדור מבצעת בימים אלה פרויקט לשדרוג מערכת הליבה הפנים ארגונית והמיפוי הג"ג (GIS) של היחידה להנצחה, לאחר שזכתה במכרז שערך משרד הביטחון. היקף הפרויקט המוערך עומד על יותר ממיליון שקלים.

היחידה להנצחה באגף משפחות והנצחה במשרד הביטחון עוסקת בתהליך קבורת החלל, הנצחתו בבתי העלמין הצבאיים והחלקות הצבאיות באלה הכלליים, וכן בתחזוקתם. טלדור תשדרג את מערכת הליבה הקיימת, המשולבת במערכת GIS. המערכת המשודרגת תסייע במציאת חלקת קבורה, ניהול תחזוקה ושמירה תפעולית כללית של בית העלמין.

לאחר 15 שנים, הטכנולוגיות הותיקות יוחלפו לטכנולוגית פיתוח חדשות כגון Angular ,Bootstrap ו-web API, רכיבי GIS מבית ESRI ורכיבי CAD מבית אוטודסק (Autodesk). הפרויקט כולל שינוי ועדכון רכיבים, הסבת מאות אלפי נתונים ומפות חדשות באמצעות שרת המפות של ESRI.

במסגרת הפרויקט יפותחו גם תמיכה ב-"היכל הזיכרון" החדש שהוקם וממשקים לאתר יזכור של משרד הביטחון. בהמשך צפויות להיות מפותחות אפשרויות כגון ניווט לקברים, תחזוקה ותפעול.

נתי אברהמי, מנכ"ל טלדור, אמר כי "אנחנו דואגים להביא לכל פרויקט חידושים טכנולוגיים, שיסייעו באופטימיזציה של התהליכים בארגון. הזכייה במכרז של משרד הביטחון היא צעד נוסף ואנחנו בטוחים שנסייע ליחידה להנצחה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים