מיקרוסופט רוכשת את Hexadite הישראלית בעשרות מיליוני דולרים

Hexadite פועלת בתחום ניהול התגובות לאירועי סייבר, מתוך מטרה לקצר את משך התהליך, ולצמצם את הזמן בו ההאקרים משוטטים בחופשיות במערך ה-IT הארגוני, לאחר שפרצו אותו

מיקרוסופט ו-Hexadite

מיקרוסופט (Microsoft) רוכשת את חברת הסייבר הישראלית Hexadite.

Hexadite פועלת בתחום ניהול התגובות לאירועי סייבר, מתוך מטרה לקצר את משך התהליך, ולצמצם את הזמן בו ההאקרים משוטטים בחופשיות במערך ה-IT הארגוני, לאחר שפרצו אותו.

המערכת שפיתחו אנשי הנרכשת מספקת פתרון אוטומטי לניהול התגובות לאירועי האבטחה הרבים המתרחשים בארגונים מדי יום – מה שמניב תועלות בהיבט של קיצור משך הגילוי של האירוע והזמן של ניהול התגובה.

הפתרון, מבוסס אלגוריתמים שפיתחו אנשי Hexadite, עורך הבחנות בין התראות אמת והתראות שווא – תוך מתן מענה בהתאם. הוא מבצע חקירה אוטומטית של התראות שזוהו במערכות ההיקפיות של הארגון, דוגמת אנטי-וירוס ופיירוול, לאחר מכן מתעדף, חוקר את ההתראות ומטפל בהן.

כך, מתייעל המענה לאיומי הסייבר שהארגון חווה. אנשי החברה טוענים כי הטמעת הכלי שלהם מביאה לקיצור של עד 95% מזמן התגובה. הפתרון האוטומטי לתגובה לאירועי סייבר, Hexadite AIRS, הוא הראשון מסוגו – כך לפי החברה.

החברה מגנה כיום על מאות אלפי מכשירי קצה של לקוחות ארגוניים ממגזרי הפיננסים, קמעונאות, טכנולוגיה, תעשיה, ביטוח, תקשורת, מדעי החיים והבריאות.

Hexadite הוקמה ב-2014 על ידי ערן ברק, המשמש כמנכ"ל, עידן לוין, המשמש CTO וברק קלינגהופר, מנהל מוצר. מטה החברה ממוקם בבוסטון ומרכז הפיתוח נמצא בתל אביב, והיא מונה 40 עובדים.

החברה גייסה עד כה 10.5 מיליון דולר, מ-HP ventures, זרוע ההשקעות של ענקית ה-IT, וקרנות ההון סיכון Ten Eleven Ventures ו־YL Ventures של יואב לייטרסדורף.

הגנה מפני מתקפות סייבר על הרשת הארגונית

בספטמבר 2015 מיקרוסופט השלימה את רכישתה של אדאלום הישראלית תמורת 320 מיליון דולר. מדובר ברכישה הגדולה ביותר של הענקית מרדמונד בישראל. בעקבות הרכישה מיקרוסופט הקימה מרכז מו"פ לסייבר בישראל.

אדאלום הוקמה ב-2012 על ידי שלושה יוצאי יחידות מחשוב צה"ליות: אסף רפפורט, עמי לוטבאק, ורועי רזניק. המערכת של אדאלום מאפשרת לארגונים לנטר פעילות עובדים ולזהות התנהגויות חריגות. כשהיא מזהה איום או פעילות חשודה, היא מתריעה על כך בפני מנהל אבטחת המידע בארגון.

החברה מספקת לארגונים אבטחת מידע בתצורת מחשוב ענן (Security-as-a-Service) וכן אבטחה על אפליקציות בענן, בין היתר של Salesforce, גוגל (Google), בוקס (Box), דרופבוקס (Dropbox), אריבה (Ariba) ו-Office 365 של מיקרוסופט עצמה. באתר החברה נכתב כי הפלטפורמה שלה "עובדת עם כל משתמש, בכל מכשיר ובכל מיקום".

בנובמבר 2014 רכשה מיקרוסופט תמורת 200 מיליון דולר סטארט-אפ ישראלי נוסף בתחום הסייבר – אאורטו (Aorato).

החברה נוסדה על ידי האחים עידן ואוהד פלוטניק ומיכאל דולינסקי. המוצר של אאורטו מספק הגנה מפני מתקפות סייבר על הרשת הארגונית, בהתבסס על לימוד וניתוח המידע משני הצדדים – הן ממשתמשי הקצה והן מאנשי הארגון שמרכזים את הנתונים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים