מובילאיי מתרחבת בישראל: מתכננת להקים קמפוס נוסף בירושלים

החברה תגיש מחר (ב') לוועדה המקומית לתכנון ובנייה בקשה להקמת שני בניינים – בני 30 ושמונה קומות - וחניון תת קרקעי בהר חוצבים, בשטח של 45 אלף מ"ר ● זיו אבירם, מנכ"ל החברה: מחווה לרגל יובל לאיחוד העיר

מעלה את ירושלים על ראש שמחתה. מובילאיי

כחודשיים לאחר ההודעה על עסקת הענק שבמסגרתה נמכרה לאינטל (Intel) מודיעה היום (א') מובילאיי (Mobileye) שהיא מתכננת הקמה של קמפוס בהר חוצבים בירושלים, נוסף על זה הקיים. החברה תגיש מחר את הבקשה להקמת הקמפוס לוועדה המקומית לתכנון ובנייה.

באם הבקשה תאושר, החברה צפויה להקים בניין בן 30 קומות, בניין נוסף בן שמונה קומות וחניון תת קרקעי. שטחו של הקמפוס צפוי לעמוד על 45 אלף מ"ר. המרכז ישרת את המשך פעילותה של החברה בתחום התחבורה החכמה.

"אין שבוע מתאים מזה להרחבת פעילות מובילאיי בירושלים"

מובילאיי היא חברה שנוסדה בירושלים ואחר ממקימיה הוא פרופ' אמנון שעשוע, מדען מהאוניברסיטה העברית בעיר, שגם הדליק השנה משואה בטקס ביום העצמאות.

לדברי זיו אבירם, מייסד שותף, נשיא ומנכ"ל החברה, "אין שבוע מתאים מזה, בו מציינים 50 שנים לאיחוד ירושלים, בכדי להרחיב את פעילותה של מובילאיי בעיר".

"מובילאיי ממשיכה בעשייתה למצב את ישראל כמובילה העולמית במהפכה הטכנולוגית הבאה", הוסיף. לדבריו, "ירושלים היא המקום המתאים ביותר לשאוב ממנו השראה של מצוינות, צניעות, דרך ארץ ונאמנות למטרה".

"כחלק מתהליך ההתרחבות, תייצר מובילאיי אלפי מקומות עבודה ותיקח חלק מרכזי בקידום התעסוקה ופיתוח הכלכלה בישראל", אמר אבירם.

עוד הוא ציין כי החברה היא "מימוש החלום הטכנולוגי, שהחל בתיאוריות מתחום מדעי המחשב, למידה חישובית ובינה מלאכותית, פותח כאן, בירושלים, וימשיך כך, עד שנגשים את החזון של נהיגה אוטונומית, על כל המשתמע מכך – כלכלית, טכנולוגית ובכל הנוגע להצלת חיים".

לסיכום אמר אבירם כי "מייסדי מובילאיי גאים להיות חלק מהדור שזכה לראות את התגשמות חלום איחוד ירושלים ב-1967 וזוכים להגשים את חלום הפיכתנו לאומה מובילה טכנולוגית".

יצוין כי היום פורסם שהחברה תקים באשדוד מרכז מו"פ לטכנולוגיות תחבורה חכמה, ביחד עם העירייה, מיקרוסופט (Microsoft) ו-MIT.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים