לאחר 17 שנים: שמעון הרץ, המנמ"ר, פורש מפלאפון

הרץ עובד בחברה 17 שנים, רובן המכריע כמנמ"ר ● כמחליפו מונה נמרוד בן טוב, המכהן כיום כסמנכ"ל חטיבת ההנדסה של פלאפון - וינהל גם את חטיבת הטכנולוגיות

שמעון הרץ, המנמ"ר הפורש של פלאפון. צילום: יח"צ

שמעון הרץ, המנמ"ר הוותיק של פלאפון, הודיע אמש (ג') על פרישתו מהחברה בתום 17 שנות עבודה, מתוכן 14 שנים כמנהל החטיבה הטכנולוגית. באופן רשמי הרץ יוצא לחופשה ארוכה ואחר כך יבחן את דרכו. כמחליפו מונה נמרוד בן טוב, סמנכ"ל חטיבת ההנדסה של פלאפון, שינהל מעתה גם את חטיבת הטכנולוגיות.

בפלאפון מסבירים כי ההחלטה להפקיד בידיו של בן טוב את שתי החטיבות היא חלק מהראייה של החברה את הטכנולוגיות החדשניות וההשקעה בפיתוח הרשת כחוד החנית של פעילותה.

הרץ הוא בוגר תואר שני בהנדסת תעשייה וניהול בטכניון. בטרם עבר לפלאפון, הוא כיהן בתפקידי ניהול שונים בתחום הדיגיטל, בפרויקטי ERP ומיקור-חוץ גדולים וחדשניים.

חטיבת הטכנולוגיות של פלאפון מונה 200 איש ולדברי הרץ, על אף שהיא מעסיקה את מספר העובדים הקטן ביותר מבין העובדים בתחום בשלוש חברות הסלולר הגדולות, היא הגיעה להישגים טכנולוגיים רבים.

נמרוד בן טוב, סמנכ"ל חטיבת ההנדסה ומנהל חטיבת הטכנולוגיות של פלאפון. צילום: יח"צ

נמרוד בן טוב, סמנכ"ל חטיבת ההנדסה ומנהל חטיבת הטכנולוגיות של פלאפון. צילום: יח"צ

בהודעה שפרסם הרץ הוא מונה את הפרויקטים המרכזיים שבוצעו בתקופתו: החלפת רוב המערכות המרכזיות של פלאפון למערכות מתקדמות – הבילינג, ה-CRM, ניהול המוקדים וה-BI. כמו כן, הרץ אחראי להחלפת תשתיות מערכות המידע לתשתיות מודרניות, מבוססות ענן פרטי ומערכות פתוחות, ולהקמת אתר חליפי (DR) מתקדם לחברה.

"בחברה כמו פלאפון, ה-IT הוא צוואר הבקבוק"

"יישמנו בפלאפון שיטות ניהול חדשניות בתחום, הכוללות שליטה ובקרה לכל המערכות, ניהול פיתוח גמיש (אג'ילי), ניהול קשרי לקוחות פנים ועוד", אמר הרץ בשיחה עם אנשים ומחשבים.

לדבריו, "בחברה כמו פלאפון, ה-IT הוא צוואר הבקבוק. להערכתי, החטיבה הטכנולוגית מספקת כיום את כל צרכי החברה ומיישמת את האמצעים החדשים בעלויות תפעול נמוכות". הוא ציין ש-"החטיבה מפעילה מערכות מבוססות ענן פרטי, שרתי לינוקס (Linux) ושרתים וירטואליים אחרים".

בין האתגרים שעומדים בפני מחליפו מנה הרץ את "המשך חידוש מערכת הבילינג בזמן אמת, טיפול במערכות ניהול הידע ואתגרים שוטפים".

לסיכום הוא ציין ש-"העבודה בפלאפון מאופיינת באווירה של חברות ושיתוף פעולה, יחד עם מצוינות וחדשנות. בכל השנים שלי בחברה חתרתי לחדש ולשפר את המערכות, על מנת להעניק שירות טוב יותר ללקוחות ולעובדים. אני משאיר את החטיבה בידיים טובות ובטוח שהיא תמשיך לממש את היכולות יוצאות הדופן של העובדים והמנהלים שבה".

רן גוראון, מנכ"ל פלאפון, ציין ש-"הרץ הוביל את פיתוח המערכות המתקדמות ביותר בפלאפון, ויש לו חלק משמעותי ביכולתה של החברה להתאים את עצמה לשוק הסלולר התחרותי ולשמור על דינמיות טכנולוגית. במהלך השנים הוא בנה חטיבת IT לתפארת, שהיא הלב הפועם של פלאפון ומהווה מרכיב קריטי בכל פעילות בה".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ישראל פטשניק

    זה יפה לראות ומחמם את הלב (קצת באיחור) לראות שהמלצות העבודה שעשיתי ב- 09/2009 בחברת פלאפון שכותרתה "בדיקת פוטנציאל סינרגיה בפעילויות חטיבת מערכות מידע ובחטיבת הנדסה" ממומשות בימים אלה בשלב ראשון במינוי סמנכ"ל משותף לשני הגופים אני מקווה שיממשו את שאר ההמלצות כי יש פוטנציאל סינרגיה גדול לקח להם 8 שנים למה?

אירועים קרובים