כתב החידה של השב"כ

לקראת יום העצמאות ה-69 הנפיק שירות הביטחון הכללי חידת סייבר, כחלק מקמפיין גיוס עובדים לשורותיו

האם אתם טובים מספיק? חידת הסייבר של השב''כ

השב"כ השיק היום (ה') קמפיין גיוס של כוח אדם לשורותיו, ובמסגרת הקמפיין פורסמה חידת סייבר.

במסגרת הקמפיין, הנושא את הכותר "מסכלים את האיום הבא. מגינים על ישראל", הועלה לאוויר אתר חדש, הכולל "חידת סייבר מאתגרת במיוחד לגאוני הסייבר והטכנולוגיה של מדינת ישראל. מי שיצליחו לפתור את החידה, יוזמנו להגיש מועמדות לאחת המשרות הטכנולוגיות ולהשתלב במסלולי הפיתוח והקריירה שמציע שב"כ".

אתר האינטרנט החדש והמתקדם שעלה לאוויר, נמסר, "יאפשר לציבור הרחב, כמו גם למועמדים פוטנציאלים לקריירה בשב"כ, להכיר את מה שניתן לחשוף על עשיית הארגון בעבר ובהווה, והכל בממשק אינטרנטי מתקדם וחווייתי".

בראשונה מאפשר השב"כ הצצה נדירה לפעילות הארגון, באמצעות סרטון חדש וייחודי. זאת לצד מידע רב אודות המשרות המוצעות בתחומי המודיעין, השטח והמבצעים, טכנולוגיה וסייבר, מערכות מידע, אבטחה ועוד.

התמודדות אל מול האתגרים בזירות השונות

החידה היא חלק מהרצון של הארגון "להתעצמות הטכנולוגית שלו אל מול האתגרים הניצבים לפתחו, וכחלק מרצון הארגון לגייס לשורותיו את טובי המוחות מתחום הסייבר והטכנולוגיה בישראל".

לצד ההתעצמות הטכנולוגית, מבוצעים בשירות מהלכי שינויי והתחדשות בגזרות העשייה המגוונות שלו. כך, בשנה האחרונה הגיע מספרם של עובדי הטכנולוגיה, הסייבר ו-IT לכ-25% מעובדי הארגון.

כלל המערכים שדרגו את יכולותיהם, ושודרגו מסלולי הפיתוח, ההכשרה והקריירה "באופן משמעותי. זאת כחלק מהשינויים וההתאמות שמבצע הארגון בכלל מערכיו – המודיעיניים והמבצעיים, להתמודדות אל מול האתגרים בזירות השונות".

תהליך הגשת המועמדות למשרות השונות המוצעות קוצר משמעותית באתר החדש, כך שתוך כמה דקות יכול המועמד להשלים את התהליך באופן פשוט וידידותי למשתמש. "שירות הביטחון הכללי מזמין אתכם לגלוש, לחוות ולהכיר את התכנים הרבים והמגוונים שכבר מופיעים באתר ולהמשיך לעקוב לקראת תכנים רבים נוספים שיעלו בהמשך", נמסר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים