תוצאות טובות ליאהו – ברבעון האחרון שלה כחברה עצמאית

הדו"חות הכספיים האחרונים שלה שלא כחלק מ-וריזון הראו עלייה של 22% בהכנסות ומעבר לרווח נקי של 99 מיליון דולר ● המנכ"לית, מריסה מאייר: "המכירה אמורה להסתיים ביוני השנה"

קלולסית. מריסה מאייר. צילום: יאהו, מתוך ויקיפדיה

יאהו (Yahoo) מסיימת את דרכה כחברה עצמאית עם נתונים חיוביים: החברה, שנרכשה על ידי וריזון (Verizon) תמורת 4.48 מיליארד דולר, רשמה ברבעון הראשון של 2017 לעליות בתוצאות הכספיות – כך עולה מהדו"חות שהיא פרסמה אמש (ג').

לפי הנתונים, היא רשמה במהלך הרבעון עלייה של 22% בהכנסות ל-1.33 מיליארד דולר (הנתונים הם לפי חישוב GAAP, אלא אם כן מצוין אחרת). בניכוי ההכנסות כתוצאה מהמעבר, הן ירדו קלות – ב-3% – ל-834 מיליון. לעומת זאת, ההוצאות עלו ב-10.53% ל-1.39 מיליארד.

החברה עברה במהלך הרבעון לרווח נקי של 99 מיליון דולר, לאחר שברבעון הראשון של 2016 רשמה הפסד נקי באותו הסכום. הרווח הנקי הרבעוני למנייה הסתכם ב-10 סנט בהשוואה להפסד בסכום זהה ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי למנייה Non-GAAP רשם זינוק של 109% וסיים את הרבעון כשהוא עומד על 18 סנט.

כמו כן, יאהו רשמה במהלך שלושת החודשים המדווחים צניחה של 65% בהפסד התפעולי שלא לפי GAAP, ל-59 מיליון דולר.

מריסה מאייר, מנכ"לית יאהו, אמרה כי "התוצאות העסקיות הרבעוניות משקפות ביצועים מוצקים בתחום הפיננסי. זה הרבעון האחרון של יאהו כחברה עצמאית ואנחנו נחושים לבצע אינטגרציה חלקה עם וריזון. המכירה ל-וריזון אמורה להסתיים ביוני השנה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים