"טכנולוגיות רבות שהיו נחלת ארגוני אנטרפרייז – זמינות ל-SMB"

יוסי חיימוב, מנכ''ל פרודוור ישראל, דיבר בפתח המפגש הראשון של מועדון משתמשי ERP ו-CRM של מיקרוסופט ואמר כי "התאמנו את המודל העסקי ואת הארגון שלנו למציאות המשתנה"

יוסי חיימוב, מנכ"ל פרודוור ישראל. צילום: רגב ארט שירותי צילום

"טכנולוגיות רבות, שפעם היו נחלתם של ארגוני אנטרפרייז בלבד, הפכו לזמינות עבור ארגוני SMB. הקשבנו ללקוחות שלנו והתאמנו את מגוון השירותים והמוצרים שאנחנו מציעים סביב ה-ERP וה-CRM של מיקרוסופט (Microsoft)", כך אמר יוסי חיימוב, מנכ"ל פרודוור (Prodware) ישראל.

חיימוב דיבר בפתח המפגש הראשון של פורום מקצועני Microsoft Dynamics. המפגש התקיים היום (ב'), במשרדי קבוצת לובינסקי בראשון לציון.

לדבריו, "פיתחנו יכולות להפוך ים של מידע לידע באמצעות Power BI של מיקרוסופט, להנגיש מערכות ליבה – ERP ו-CRM – לעובדים וללקוחות, באמצעות אפליקציות מובייל וערוצים מתקדמים כגון צ'ט בוטים, וכמובן להגיש את כלל מערכות הליבה – בענן של מיקרוסופט. התאמנו את המודל העסקי ואת הארגון שלנו למציאות המשתנה".

פלטפורמה בלתי אמצעית לשיתוף ידע

פרודוור ישראל, אמר חיימוב, "צברה ניסיון מצטבר בהטמעת עשרות מערכות ERP ו-CRM של מיקרוסופט, ועל בסיסו הקמנו את מועדון המקצוענים של Microsoft Dynamics בישראל. המועדון פתוח ללקוחות ולספקים של המערכת, ומטרתו היא לתת פלטפורמה בלתי אמצעית לשיתוף ידע, חשיבה משותפת והעשרה".

הוא סיכם באומרו כי "מיקרוסופט השיקה את Dynamics365, ופרודוור היא כיום החברה היחידה בישראל שיודעת לספק לארגונים פלטפורמה חדשנית ואינטגרטיבית, מבוססת מיקרוסופט מקצה לקצה – CRM ,ERP ,BI רב ערוציות ועוד. ניקח את היתרון הזה ונהפוך אותו למציאות בשטח".

"עשינו למוצרי מיקרוסופט את ההתאמות והגיורים הנדרשים. כעת הדבר נתון בידיכם, הלקוחות משתמשי מערכות מיקרוסופט – בידיים שלכם לגרום לזה לעבוד ולהפוך את הפורום למשהו חי, בועט, המייצר ערך חזרה".

שמעונה נוה, מנמ''רית קבוצת לובינסקי. צילום: ניב קנטור

שמעונה נוה, מנמ"רית קבוצת לובינסקי. צילום: ניב קנטור

שמעונה נוה, מנמ"רית קבוצת לובינסקי, ציינה כי חברות ועדת ההיגוי של הפורום הן עידית לסר, מנכ"לית IT Solutions והיא.

נווה אמרה כי "מטרת הפורום היא להיעזר במקומות הנכונים, לקבל ידע ומקצועיות נטולת משוא פנים". לדבריה, "בהמשך, נסתנף לקבוצת המשתמשים הבינלאומית של מיקרוסופט".

על פי נווה, בעתיד מתוכננים לחברי הפורום ביקורים במיקרוסופט ישראל, איקאה (IKEAׁ), דליה אנרגיה, פקר פלדה, ובנק לאומי. "בכוונתנו לראות כיצד בוצעה הטמעה של מערכות ERP ו-CRM של מיקרוסופט בארגונים ממגזרים שונים, לא רק בהיבט של סיפורי לקוח, אלא חיבור בין המשתמשים לטובת החלפת חוויות ומידע".

שיתוף המידע והידע בין חברי הפורום, סיכמה נווה, "נועד להגיע למצב בו ניתן יהיה לחזור על הצלחות ולגרום לכך שהטעויות ייעשו רק פעם אחת. המטרה היא להכיר אנשים שיודעים לדבר – עם אנשים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים