שיש אלוני העבירה את ה-IT שלה לענן של בזק בינלאומי

היקף הפרויקט מוערך בכחצי מיליון שקלים ● גדי בנימין, מנמ''ר שיש אלוני: "החברה ניצבת בפני אתגרים גדולים ברמה העסקית, שלמערכות ה-IT יש תפקיד מרכזי בהתמודדות עימם"

גדי בנימין, מנמ''ר שיש אלוני

שיש אלוני העבירה את מערך ה-IT המסורתי שלה לעבודה בתצורת אירוח בענן המחשוב של בזק בינלאומי.

הפרויקט ארך כחמישה חודשים והסתיים בימים אלה. היקף הפרויקט מוערך בכחצי מיליון שקלים והאינטגרטור שלו היה בזק בינלאומי. מערך ה-IT של שיש אלוני משרת 200 ממשתמשי החברה.

במסגרת הפרויקט הועבר מערך ה-IT של שיש אלוני לדטה סנטר המאובטח של בזק בינלאומי. המעבר כלל שדרוג של מערך ה-System והעברתו לווירטואליזציה מלאה, הטמעת פתרונות תקשורת ואבטחת מידע וכן הטמעה של Office365 לכל המשתמשים בתיבות הדואר האלקטרוני של הארגון.

אייל צפריר, סמנכ"ל פתרונות לעסקים בבזק בינלאומי

אייל צפריר, סמנכ"ל פתרונות לעסקים בבזק בינלאומי

אלוני היא חברה ותיקה בארץ בתחום מוצרי הגמר לבית, בעלת מרכז לוגיסטי ואולמות תצוגה בפריסה ארצית. הנהלת שיש אלוני החליטה על הוצאת ה-IT מתוך הארגון ואירוחו בדטה סנטר, לטובת שרידות מירבית וזמינות מערכות ה-IT של הארגון.

זמינות 24/7

בטרם החל הפרויקט, בוצע תהליך אפיון למערך המחשוב החדש, תהליך שהיה מורכב כיוון שמערכות המחשוב של תשלובת אלוני כללו שרתים פיזיים ישנים בהיבט החומרה, תחנות עבודה עם מערכות הפעלה שלא נתמכות במיקרוסופט (Microsoft), לצד גרסאות תוכנה ותוכנות צד שלישי – ללא תמיכה.

גדי בנימין, מנמ"ר שיש אלוני, אמר כי "החברה ניצבת בשנה הקרובה בפני אתגרים גדולים ברמה העסקית, אשר למערכות המידע יש תפקיד מרכזי בהתמודדות עימם. הפרויקט מציב את אלוני ברמה בה למערכות המידע יש את השרידות, היציבות והאפשרות לגדול בהתאם לצרכיה".

אייל צפריר, סמנכ"ל פתרונות לעסקים בבזק בינלאומי, הוסיף כי "לקוחות ארגוניים כיום מודעים יותר לכך שמעבר לדטה סנטר ויישום פתרונות ענן, חוסך להם כסף רב מחד ומספק להם פתרון כולל ומתקדם ואחריות מלאה לתפקוד מערך המחשוב של עסקיהם, מאידך".

הוא הוסיף כי "הפרויקט הביא לכך שלאלוני ניתן פתרון המספק מענה טכנולוגי מתקדם לתשתיות הליבה של הארגון. מערך הענן שבזק בינלאומי הקימה מספק זמינות 24/7 של מערכות המחשוב ושל שירותי הרשת, אבטחת המידע, יכולת גיבוי והתאוששות מהירה במקרה של תקלה ופטור מן האחריות לשדרוגים ולתחזוקה של מערך המחשוב – שנתון כולו כעת בידי אנשי ה-IT של בזק בינלאומי".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים