אמדוקס רכשה שלוש חברות טכנולוגיה בסכום כולל של 260 מיליון דולר

הנרכשות הן Vindicia מעמק הסיליקון, Brite:Bill מדבלין, אירלנד, ו-Pontis מתל אביב ● מטרת הרכישות היא להציע פתרונות שמסייעים לארגונים במעבר לדיגיטל

אלי גלמן, הנשיא והמנכ"ל הפורש של אמדוקס. צילום: נתן דביר

אמדוקס הודיעה היום (ד') כי השלימה את רכישתן של שלוש חברות טכנולוגיות: Vindicia מעמק הסיליקון, Brite:Bill מדבלין, אירלנד, ו-Pontis מתל אביב. סך הרכישות עומד על כ-260 מיליון דולר, ומטרתן היא להרחיב את סל המוצרים והשירותים של החברה בתחום הדיגיטל.

Vindicia מספקת פתרונות ניהול ותשלום עבור מנויים במודל של תוכנה כשירות (SaaS). היא מאפשרת לחברות שירותים דיגיטליים לעבד תשלומים עבור תכנים דיגיטליים, בידור במודל OTT, מינויים באינטרנט ושירותים על פי דרישה – בצורה פשוטה, גמישה וחלקה.

החברה מספקת את שירותיה במודל פעילות מבוסס ענן, מה שלדבריה מביא לזמן הגעה לשוק מהיר יותר. בנוסף, נמסר, יכולותיה לשימור לקוחות תורמות לירידה בנטישת לקוחות ולעלייה בהכנסותיהן של ספקיות שירותים באינטרנט.

Brite:Bill עוסקת בחשבוניות דיגיטליות ללקוחות קצה. מדובר בחשבוניות אינטראקטיביות, מותאמות אישית ומסופקות בערוץ המועדף על הלקוח. בחברה טוענים כי העיצוב האישי של החשבונית מפחית אי הבנות של לקוחות בנוגע לחשבון, ובכך מוריד את עלות המענה לפניות לקוחות עבור ספקיות התקשורת. החברה הוכרה כ-Cool Vendor על ידי גרטנר (Gartner) ב-2014.

Pontis מציעה פתרונות דיגיטליים לתקשור תלוי הקשר עם לקוחות הקצה. הטכנולוגיה שלה מאפשרת קבלת החלטות ולמידה בזמן אמת, וכן להציע ללקוחותיהן אינטראקציות תלויות הקשר ומותאמות אישית. עם טכנולוגיה זו, אמדוקס תוכל לסייע ללקוחות לקבוע מהי הפעולה הבאה הטובה ביותר בהתקשרות שלהן עימו.

התרומה הצפויה להכנסות – 1.5%-2%

באמדוקס צופים כי שלוש החברות החדשות יתרמו להכנסותיה בשנה הכספית 2017 בין 1.5% ל-2%. על פי החברה, הן לא צפויות להשפיע באותה השנה על הרווח הנקי שלה למנייה.

אלי גלמן, נשיא ומנכ"ל אמדוקס, אמר כי "ספקיות תקשורת ומדיה, כולל חברות שמציעות שירותי תוכן על גבי האינטרנט במודל OTT, עוברות תהליכי טרנספורמציה כדי להצליח בעולם הדיגיטלי, של שירותים מיידיים ועל פי דרישה. שילובה מאחורי הקלעים של אנליטיקה עסקית מאפשר חוויית לקוח פשוטה יותר, אינטואיטיבית וסוחפת".

הוא ציין ש-"הרכישות הללו, יחד עם הפלטפורמות הקיימות של אמדוקס, ממצבות אותנו במקום טוב לסיוע לספקיות תקשורת ומדיה במסען הדיגיטלי. הטכנולוגיות שלהן, מבוססות הענן, ירחיבו את סל המוצרים והשירותים שלנו ויקצרו את זמן ההשקה לשוק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים